Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:730784
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Atskaite    1
2.  Uzņēmuma raksturojums    4
3.  Viesnīcas struktūrshēma    6
4.  Uzņēmuma atbilstība LV standartiem    7
5.  Uzņemšanas dienests    9
5.1.  Administratora darba apraksts    9
5.2.  Administratora amata specifikācijas    10
5.3.  Administratora darba grafika    11
5.4.  Administratora darba specifika    11
5.5.  Administratoru darba plānošana un pienākumu sadale    11
5.6.  Rezervēšanas process    11
5.7.  Viesa reģistrācijas process    12
5.8.  Viesa informācijas mape istabā    12
5.9.  Pārskatu veidi un viesu kredītu kontrole    13
5.10.  Sadarbība ar citiem uzņēmuma dienestiem    13
5.11.  Darba vietas organizācija    14
5.12.  Darbības efektivitāte un trūkumi    14
6.  Saimnieciskais dienests    16
6.1.  Istabenes darba apraksts    16
6.2.  Istabenes amata specifikācijas    16
6.3.  Saimniecības daļas vadītāja darba apraksts    17
6.4.  Saimniecības daļas vadītāja amata specifikācijas    18
6.5.  Veļas noliktavas pārziņa darba apraksts    18
6.6.  Veļas noliktavas pārziņa amata specifikācijas    18
6.7.  Apkopējas darba apraksts    19
6.8.  Apkopējas amata specifikācijas    20
6.9.  Vecākas istabenes darba apraksts    20
6.10.  Amata specifikācijas    20
6.11.  Prasības personālam, kas atbild par telpu tīrību un kārtību    21
6.12.  Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības    21
6.13.  Telpu uzkopšanai izmantotie tīrīšanas un kopšanas līdzekļi    21
6.14.  Telpu uzkopšanas ratiņu komplektācija    22
6.15.  Telpu uzkopšanas grafika viesnīcas numuriem (veic istabenes)    23
6.16.  Telpu kosmētisko remontu veikšana    24
6.17.  Darbības efektivitāte un trūkumi    24
7.  Ēdienu un dzērienu dienests    25
7.1.  Pavāra darba apraksts    25
7.2.  Pavāra darba specifikācija    25
7.3.  Šefpavāres darba apraksts    25
7.4.  Šefpavāres darba specifikācijas    26
7.5.  Viesmīļa darba apraksts    26
7.6.  Viesmīļa darba specifikācijas    27
7.7.  Bārmeņa - viesmīļa darba apraksts    27
7.8.  Bārmeņa - viesmīļa darba specifikācijas    28
7.9.  Virtuves palīgstrādnieka – trauku mazgātāja darba apraksts    28
7.10.  Virtuves palīgstrādnieka – trauku mazgātāja darba specifikācijas    29
7.11.  Viesu aplkalpošanas shēma restorānā    29
7.12.  Apkalpopšana istabā    30
7.13.  Darbības efektivitāte un trūkumi    30
8.  Pārējie uzņēmumā esošie dienesti    32
9.  Viesnīcas SVID analīze    33
10.  Individuālais uzdevums    35
11.  Prakses dienasgrāmata    38
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīca “Brigita” atrodas Rīgā, mierīgajā zaļajā Pārdaugavas rajonā Ziepniekkalnā, 10 min. brauciena attālumā no Rīgas centra, autoostas, dzelzceļa stacijas, 10 min. - no lidostas “Rīga”, 20 min - no kūrortpilsētas “Jūrmala”. Pie pašas viesnīcas ir trolejbusa pietura, 100 m attālumā autobusu, maršruta taksometru pietura.
Viesnīca eksistē jau 10 gadus, kopš 1995. gada. 2004. gadā tika veikta pilnīga viesnīcas rekonstrukcija, kuras gaitā modernizēja viesnīcas ēku no ārpuses un pilnīgi izremontēja iekšpusi, iekārtoja numuriņus ar jaunām mēbelēm. Tika uzlabota arī pārvaldes sistēma un mainīta daļa darbinieku.
Viesnīcas mērķa grupa ir biznesa un darījumu cilvēki un individuālie ceļotāji un to grupas. Viesnīcā ir 44 numuriņi, 2 konferenču zāles, bārs, Eiropas un latviešu virtuves restorāns, sauna, bezmaksas autostāvvieta.
Numuriņos ir kabeļtelevīzija, starptautiska telefona līnija, internets WiFi (katrā otrā numuriņā), seifs (ne visos numuriņos un par atsevišķu samaksu), ledusskapis, matu fēns, bikšu prese (tikai sešos numuriņos). Ir vienvietīgi un divvietīgi, smēķētāju un nesmēķētāju numuriņi. Ar dzīvniekiem uzturēties viesnīcā nedrīkst, jo nākamājiem viesiem var rasties alerģija pret dzīvniekiem. Ir standarta numuriņi, puslukss, apartamenti un luksus ar dzākuzi. Cenas ir sākot no 47 Ls par standarta numuriņu vienai personai līdz 85 Ls divām personām luksus numuriņā ar džakuzi. Cenas ir par vienu nakti, tajās ir iekļautas brokastis (zviedru galds) un 5 % PVN. Papildus gulta pēc pieprasījuma maksā 10 Ls.
Ir 2 konferenču zāles - maza konferenču zāle līdz 60 cilvēkiem un liela konferenču zāle- līdz 120 cilvēkiem, kas ir iekārtotas ar visu nepieciešamo konferenču, semināru un prezentāciju organizēšanai - piezīmju papīru un pildspalvām (bezmaksas), telefonu/faksu, printeri, projektoru, ekrānu, kopēšanas aparātu. Organizē kafijas pauzes, ūduni/uzkodas, biznes lunch.
Restorānā var organizēt kāzas, banketus, jubileju pasākumus līdz 70 cilvēkiem.
Viesnīcas darbinieki izsauc taksometru, palīdz organizēt ekskursijas gida pavadībā pa Rīgu un ievērojamākajam vietām, rezervē avio-, dzelzceļa un prāmju biļetes. Pieņem Visa, Master, American Express kartes.
Viesnīca tiek apsargāta ar firmu RAS (Rīgas apsargu savienība), ar kuru ir noslēgts līgums.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse viesnīcā "Brigita"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/730784

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties