Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:999870
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Būvuzņēmuma SIA „Service USA” īss raksturojums    4
2.  Būvuzņēmuma SIA „Service USA” darbinieki    5
3.  Būvuzņēmuma saimnieciskā darbība    8
4.  Būvuzņēmuma finansiālas darbības rādītāji    9
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

1. Būvuzņēmuma SIA „Service USA” īss raksturojums

Sabiedrība ar ierobežotu atbildība “Service USA” tika dibināta 1998. gadā. Reģistrēta LR Uzņēmumu reģistrā 1998. gada 19. jūnijā, Rīgā, ar reģistrācijas numuru 40003399008. Juridiskā adrese: Rīga, Brīvības gatve 193 gr.4, bet ofisa ēka atrodas Rīgā, Artilērijas ielā 3 – 5. Komercsabiedrībai ir arī internēta lapaspuse: www.serviceusa.lv
Kopš dibināšanas SIA “Service USA” darbojas ar plastikāta standartu un nestandartu logu, durvju un konstrukciju ražošanu un to uzstādīšanu, kā arī ar apdares darbiem pēc uzstādīšanas (pēc klienta vēlēšanas). Klienti var izvēlēties logus atbilstoši savām prasībām dizaina ziņā, jo plastikāta logi var būt gan balti, gan krāsaini, kā ārpuse, tā arī iekšpusē, arī “koka krāsā”. Turklāt tos var izgatavot praktiski jebkurā konfigurācijā. Vienu logu var konstruēt 7 veidos. Firma izmanto kvalitatīvus materiālus: vācu REHAU profilsistēma, jauna vācu ROTO NT- furnitūra, angļu stiklu - PILKINGTON.
Komercsabiedrība ir paplašināta un izpilda lielo darba apjomu. Ja agrāk bija ļoti maz pieprasījumu un lielāka daļa no pasūtītājiem bija fiziskas personas Rīgā, tagad laiki ir mainījusies un pēc laba organizatoriskā darba komercsabiedrība nodarbojas arī Rīgas rajonā un tam blakus teritorijām.
Pa šo laiku ir iemantota klientu uzticība – tie, kas iegādājušies komercsabiedrības produkciju, rekomendē arī savām paziņām un draugiem to pasūtīt tieši šajā firmā, var secināt, ka lielākā daļa no patērētājiem ir privātpersonas, kas uzzina par firmu no citiem patērētājiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties