Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:688853
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Prakses uzņēmums – Nordea banka    5
1.1.  Vispārīga informācija par Nordea banku    5
1.2.  Misija    5
1.3.  Vīzija    5
1.4.  Darbības pamatprincipi    6
1.5.  Vēsture    6
1.6.  Nordea Bankas strktūra    7
2.  Prakses vieta – Kontaktu centrs    9
2.1.  Vispārīga informācija par kontaktu centru    9
2.2.  Kontaktu centra galvenie uzdevumi    9
2.3.  Kontaktu centra struktūra    10
3.  Mana prakse    11
3.1.  Prakses norise un pienākumi    11
3.2.  Prakses laikā pielietotās zināšanas    11
  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Vispārīga informācija par Nordea banku
Nordea Bank Latvijas filiāle pārstāv jaunu finanšu institūciju - Nordea banka, kas pēc aktīvu apjoma ir lielākā banka Ziemeļeiropas un Baltijas valstu reģionā. Nordea veic banku darbību Somijā, Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Polijā. Bankas filiāles ir izvērsušas darbību arī citās valstīs, ar kurām Ziemeļeiropa uztur ciešas biznesa attiecības: Krievija, Anglija, Vācija, ASV, Singapūra un citās.

Banka pārvalda krietni lielākus resursus kā jebkurš cits finanšu pakalpojumu sniedzējs reģionā, un līdz ar to piedāvā vislabākos finanšu risinājumus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem un valsts institūcijām.
Nordea bankas Latvijas filiāle privātpersonām piedāvā starptautiskās maksājumu kartes, hipotekāros kredītus, kontu atvēršanu, valūtas maiņu, maksājumu pakalpojumus, iespēju izmantot distancētos apkalpošanas kanālus kā Nordea Telefonbanku, Nordea Internetbanku un Nordea WAP banku, termiņnoguldījumus, vērtspapīru konta apkalpošanu u.c.
Uzņēmumiem tiek piedāvāts pilns korporatīvo pakalpojumu klāsts: iespēja piesaistīt naudas līdzekļus perspektīvām investīcijām vai palielināt apgrozāmos līdzekļus, izvēloties jebkuru no visoptimālākajām kreditēšanas formām, izmantojot Nordea elektronisko norēķinu sistēmu uzņēmumiem vai Nordea Internetbanku, veikt maksājumus, tirdzniecības finansēšanas pakalpojumus, uzņēmumu darbinieku kontus, algas kartes, kā arī uzņēmuma kredītkartes u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse Nordea bankas Latvijas filiāles kontaktu centrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/688853

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties