Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:633001
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācija    4
2.1.  Neverbālā komunikācija    4
2.2.  Verbālā komunikācija    4
3.  Intervijas priekšrocības un trūkumi    5
4.  Interviju klasifikācija    6
5.  Intervētāja sagatavošanās intervijai    7
  Izsniegtās intervijas analīze    9
  Intervija ‘’Daudz tuvāki ir itāļi’’    10
  Pašanalīze    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

3. Intervijas priekšrocības un trūkumi
Intervijas priekšrocības:
1. Informāciju no respondenta iespējams uzzināt tiešā ceļā.
2. Intervijas ir piemērotas sarežģītām pētnieciskām situācijām. Tajos gadījumos, kad jāpēta sarežģīti jautājumi, intervēšana ir efektīvāka, jo intervētājs var sagatavot respondentu pirms jautājumu uzdošanas, tā nodrošinot kvalitatīvu datu ieguvi.
3. Intervijas piemērotas detalizētas, padziļinātas informācijas iegūšanai. Intervijas gaitā pētniekam ir iespēja iegūt padziļinātu informāciju ar papildjautājumiem vai precizējošiem jautājumiem.
4. Intervijas informāciju var papildināt (neverbālā komunikācija). Intervijas laikā intervētājs var iegūt papildinformāciju no respondenta neverbālā ceļā, novērojot mīmiku, žestus, kas ļauj spriest par respondenta attieksmi, emocionālo noskaņojumu utt.
5. Intervijas jautājumus var paskaidrot. Līdz ar to ir daudz mazāka iespēja nepareizi saprast jautājumu.
6. Intervijām ir plašas lietošanas iespējas.
7. Intervijai ir noteikts laiks. Laika limits liek cieši pievērsties paredzētajam mērķim.


Intervijas trūkumi:
1. Intervēšana ir laikietilpīga un dārga. Šī problēma kļūst aktuāla tad, ja intervējamās personas ir ģeogrāfiski izkliedētas. Ja intervējamās personas nav tālu, intervēšanas izmaksas un laiks samazinās.
2. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no sadarbības kvalitātes.
3. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no intervētāja sagatavotības. To ietekmē arī intervēšanas prasme un spēja reaģēt uz intervējamās personas problēmām.
4. Interviju pārtraukšanas iespējamība. Intervija var tikt pārtraukta, ja tās laikā kādai personai zvana telefons utt. Šādi faktori spēj negatīvi ietekmēt intervijas kvalitāti.
5. Anonimitātes trūkums. Intervējamais var nebūt pietiekami atklāts, ja kaunas par informāciju, tā ir pārāk privāta vai arī intervētājs ir pazīstams.
6. Neprecizitāšu iespējamība. Intervējamais var melot, nepateikt svarīgu informāciju vai vienkārši aizmirst svarīgus faktus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Intervēšanas prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/633001

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties