Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:175642
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ventspils Tehnikuma organizatoriskā struktūra un personāla vadības vieta tajā    3
2.  Ventspils Tehnikuma faktori, kas ietekmē iekšējo un ārējo vidi    7
3.  Personāla vadības process    9
4.  Ventspils Tehnikuma SVID    15
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Ventspils Tehnikums ir profesionālā vidējā izglītības iestāde. Tehnikuma mērķis ir organizēt un īstenot izglītību, kas nodrošinātu valsts profesionālās izglītības standartos un profesiju standartos noteikto profesionālās izglītības mērķu sasniegšanu.
2. Ventspils Tehnikums piedalās vairākos starptautiskajos projektos. Sadarbojoties ar citām izglītības iestādēm ārzemēs, kā arī piedaloties starptautiskajos projektos, tehnikums nodrošina sava pamatmērķa efektīvāku sasniegšanu. Tiek iegūta jauna pieredze, zināšanas, kā arī apzinātas attīstības iespējas ne tikai Latvijas valsts robežās, bet arī ārzemēs.
3. Ņemot vērā to, kā Ventspils Tehnikums ne tikai sniedz profesionālo izglītību Latvijas iedzīvotājiem, bet arī piedalās starptautiskajos projektos, tā vadīšana ir sarežģīts process, kuram ir jābūt pārdomātam un efektīvām. Mūsdienās vairs nevar izglītības iestādes vadīšanā izmantot tikai skolvadības teorijas. Jāizmanto arī vadības teorijas metodes un jāatsakās no kontroles funkcijas īpašas izcelšanas.
4. Lai gan Ventspils Tehnikums ir intelektuālā organizācija, to vada tikai ar skolvadības teorijas atziņām. Rezultātā nav pārdomāta organizatoriskā struktūra, izmanto funkcionālo organizatorisko struktūru, dominē vadīšanas centralizācija, tehnikuma direktors izmanto autoritāru vadīšanas stilu, kā arī nav izstrādāta tehnikuma attīstības stratēģija. Šīs vispārējās vadīšanas atziņas ir jāizmanto jebkuras izglītības iestādes vadīšanā, arī Ventspils Tehnikumā.
5. Ventspils Tehnikums ir organizācija. Tas nozīme, ka tā ir atvērta sistēma, kuru ietekmē ārējās vides faktori. Savukārt, iekšējās vides faktori ir tiešas ietekmes faktori, jo tie ietekme katru organizāciju atsevišķi un ir katrai organizācijai savi. Apskatot spēkus, kuri ietekmē nozares konkurences stiprumu, autors secināja, ka konkurence izglītības nozarē ir augsta, un tuvākajos gados tā nesamazināsies.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1379985
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties