Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:220974
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Satura radītājs    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi    5
1.1.  Uzņēmuma misija un vīzija    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbības veidi un uzdevumi    6
2.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide pārmaiņu procesā    7
2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
2.2.  Uzņēmuma organizācijas kultūra    8
2.3.  Uzņēmuma ārējā vide    9
3.  Uzņēmuma produkcija un cenu veidošanās pamatprincipi    11
  Uzņēmuma cenu veidošanas pamatprincipi    12
4.  Uzņēmuma personāls un personālvadības procesi    17
4.1.  Uzņēmuma personāla sastāvs    18
4.2.  Personāla piesaistes un atlases kārtība    22
4.3.  Uzņēmuma jauno darbinieku adaptācijas programma    23
4.4.  Uzņēmuma darbinieku apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas organizācija    25
4.5.  Uzņēmuma personāla motivācijas sistēma    26
4.6.  Uzņēmuma darba samaksas sistēma    26
4.6.1.  Uzņēmuma atalgojuma lielumu ietekmējošie faktori    27
4.7.  Uzņēmuma normatīvie dokumenti un valsts sociālas apdrošināšanas pamatprincipi    28
5.  Uzņēmuma lietišķās informācijas un sabiedrisko attiecību sistēma    29
5.1.  Uzņēmuma informācijas apmaiņas sistēma    29
5.2.  Uzņēmuma lietvedības procesa sastāvdaļas    29
5.3.  Uzņēmuma sabiedrisko attiecību programma    31
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
  1. Pielikums    35
  2. Pielikums    36
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbības forma, darbības veidi

Par savas prakses vietu izvēlējos vienu no kvalitātīvu grīdas segumu izplatīšanas veikalu Rīgā,uzņēmumu SIA „KLIFF” veikalu Cliff, kurš pašlaik nodarbojas ar grīdu segumu piegādi no dažiem lielajiem ražotājiem, viens no tiem ir uzņēmums GAMRAT. Uzņēmums ir viens no lielākiem Polijā un ir nozīmīgs Eiropā tādā darbības veidā kā sintētisku materiālu parstrāde. Darbības priekšmets ir sintētiesku materiālu pārstrāde būvniecības vajadzībām un izstrādājumu izlaidums aizsargāšanos rūpniecībai. Uzņēmuma GAMRAT vislielākais lepnums ir 70 gadu tradīcija un pastāvīgi augošās investīcijas.
Lai gan manas zināšanas šaja jomā bija nelielas, nolēmu riskēt un papildinat savu pieredzi šajā veikalā. Prakses mērķis bija iepazīties ar uzņēmuma darbības pamatprincipiem, nostiprināt iegūtas teorētiskās zināšanas, iegūt un nostiprināt praktiskās iemaņas.
Uzņēmuma juridiskais nosaukums ir SIA „KLIFF” veikals „Cliff”, sabiedrībai – Rīgas iedzīvotājiem un tās viesiem, nosaukums ir vienkārši - „Cliff”. Uzņēmējdarbības forma, kurā darbojas uzņēmums ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA). Uzņēmums specializējas ne tikai grīdu segumu jomā, bet uzņēmums pārdod arī linoleju, dekoratīvus paneļus, ūdensnoteku sistēmas un jumtu segumus. Uzņēmuma lielums ir mikro, jo darbinieku tajā ir mazāk par 10.
Uzņēmums dibināts 1994.gadā. Tas ir ģimenes uzņēmums, kura vadīšanu uzsāka vecāki, taču tagad to turpina attīstīt un pilnveidot nākoša paaudze. Uzņēmuma adrese ir Kalnciema iela 1/2, Rīga.[8]
1.1. Uzņēmuma misija un vīzija
1) Būt vadošajam kvalitātīvo grīdas segumu un parējo celtniecības materiālu piegādātāju Baltijā, kas savā darbībā apvieno gadsimtos uzkrātas tradīcijas un kvalitātīvo ražošanas praksi.
2) Nodrošināt patērētājiem augstas kvalitātes celtniecības materiālus, izmantojot gadsimtos uzkrāto pieredzi.
3) Nodrošināt nemainīgu produkcijas kvalitāti un atbilstību starptautiskajām kvalitātes prasībām, regulāri modernizējot tehnoloģijas.
4) Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes, atbilstoši tirgus attīstībai.
5) Veidot sadarbību ar akcionāriem, darbiniekiem, klientiem, patērētājiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm.

Uzņēmuma vīzija:
- vadošs izvēletājos tirgus segmentos;
- labākās prakses paraugs industrijā.[10]

1.2. Uzņēmuma pamatdarbības veidi un uzdevumi

Uzņēmuma pamatdarbības veidi:
1) grīdas segumu, jumtu segumu un ūdensnoteku sistēmu tirdzniecība;
2) aģenti, kas nodarbojas ar plaša sortimenta preču pārdošanu;
3) aģenti, kas nodarbojas ar kokmateriālu un ūdensnoteku sistēmu pārdošanu;
4) aģenti, kas nodarbojas ar jumtu segumu un dekoratīvu paneļu pārdošanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/220974

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties