Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,05 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,94
Pirkt
Identifikators:671281
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kas sagādāja grūtības:
Bērnu konfliktsituācijas dažreiz man sagādāja grūtības. Dažreiz nomierināju bērnus. Dāžreiz rosināju bērnus pašus tikt galā ar situāciju, nepiespiežoti piedāvāju problēmas risinājumu. Mudināju bērnus padomāt, kā jūtas cits kad viņu abižo. Bērniem ļauju iepazīt viņu emocijas. Piemēram, ja bērns ir dusmīgs, necenšos viņu nekavējoties uzjautrināt, vai nomierināt. Bet skaidroju: “Tu esi dusmīgs, tu drīksti dusmoties, tikai nedari pāri citiem, varbūt vēlies pabūt viens un paspēlēt kādu spēli? Tad piedāvāju bērnam iet patstāvīgi un izvēlēties interešu centru. Tā nav izteikti izolējoša vide, bet tomēr bērns ir nostāk no parējiem grupas bērniem un tā var tikt galā ar savām emocijām ātrāk un veiksmīgāk. „Vecumā no 2 līdz 3 gadiem bērns sāk apzināties sevi kā autonomu personu, jo ir apjautis savu ES, taču bērnam ir jāmācās kontrolēt savas emocijas, jo viņš bieži dusmojas. Bērns daudz ko nevar pateikt, jo nav vēl pietiekamas runas prasmes. Veidojas iekšēja spriedze, kas viegli pāriet dusmās. Šajā vecumā bērna dusmas ir viena no vecumposma īpatnībām.” ( Golubina, 2007, 181) Lai atrisinātu konfliktsituācijas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.

Nepieciešamie uzlabojumi:
Prakses vietā bieži nacās nomerināt raudošos bērnus. Bērnu vecumposms ir no 1.6 līdz 3 gadiem. Daudzi bērni neilgu laiku atpakaļ uzsāka bērnudārza gaitas un vēl ilgst adaptācijas periods. Es uzskatu ka šiem bērniem ir jāvelta vairāk uzmanības, bet grupas pedagogam nav daudz laika, jo bērnu ir daudz. Es centos pārslegt bērnu uzmanību no raudāšanas un no atvadīšanas ar vecākiem. Piedavāju bērniem dažādas rotaļas. Bet ar papildu uzmanību jābūt ļoti uzmanīgiem, bērns var pieķerties pie viena pedagoga un pēc tam nereāģēt vai atkāl raudāt kad atnāks cits pedagogs, tāpēc centos nepārspīlēt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1373029
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskā prakse - I”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/671281

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties