Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:341708
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA ” Aizkraukles ATU” darbība    4
1.1.  Aitobusu parka dibināšana un attīstība    4
1.2.  Pasažieru pārvadājumu licenzēšana    5
1.3.  SIA ” Aizkraukles ATU’’ darbinieku struktūra    6
1.4.  Pasažieru pārvadājumu mērķis un pārvadājumu nodrošināšana rajonā    7
1.5.  Pasažieru autobusu izmantošanas kārtība    9
1.6.  Vietu rezervēšana un pasažieru iekāpšana    10
1.7.  Rīcība autobusā atrastu lietu gadījumā    11
1.8.  Maršruta autobusa tehniskie bojājumi, piespiedu apstāšanās ceļā    11
2.  Aizkraukles rajona ceļu infrastruktūras raksturojums    12
2.1.  Autoceļu stāvoklis un infrastruktūra    12
2.2.  Transporta pakalpojumi    14
  Autobusu saraksts ( uz 01.01.2006 )    16
2.3.  Galvenās Aizkraukles rajona autoceļu problēmas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

1.SIA”AIZKRAUKLES ATU ” DARBĪBA
1.1. Autobusu parka dibināšana un attīstība
Rajona pašvaldības autotransporta bezpeļņas uzņēmums SIA ”Aizkraukles ATU”( turpmāk tekstā- ”uzņēmums”) ir izveidots 1992. gadā, tam atdaloties no Ogres 10. autokombināta un kļūstot par pastāvīgu uzņēmumu.
Uzņēmums atradās ļoti smagos ekonomiskajos apstākļos. Darbība tika uzsākta ar novecojušu autobusu parku, galvenokārt, LAZ markas benzīna autobusiem. Tikai 1996. gadā, kad valstī tika ieviesta pasažieru pārvadājumu dotēšanas sistēma, radās rezerves fondi, no kuriem varēja iegādāties gan jaunus, gan lietotus transporta līdzekļus, lai kaut nedaudz uzlabotu esošo autoparku. Stacija ir uzlabojusies, bet vēl joprojām trūkst līdzekļu, lai veiktu pilnīgu nolietojušās un neekonomiskās tehnikas nomaiņu. Pašlaik uzņēmums pats cenšas iegādāties jaunus autobusu un gan paplašināt, gan uzlabot autobusu parku un autoostu (sk. 1.1. att). Visefektīvāk ir iegādāties jaunus autobusus, jo līdz ar to mazinās izdevumi par remontiem un to atjaunošanu. Kā pieredze rāda, tad jauniem autobusiem vismaz 5 gadus nav nepieciešama nekāda remonta veikšana. Uzņēmums iegādājas gan jaunus, gan mazlietotus autobusus uz līzinga, jo nav tik daudz brīvo līdzekļu tūlītējai iegādei skaidrā naudā. Pēdējos gados autobusu parks var lepoties ar komfortabliem un labiem autobusiem. Tas paver iespējas veikt ne tikai maršruta regulāros pārvadājumus, bet arī pasūtījuma braucienus gan Latvijā, gan ārpus tās robežām.
1.2. Pasažieru pārvadājumu licencēšana
Pasažieru pārvadājumu ar autobusu drīkst veikt tikai tad, ja autopārvadājumu vadītājam ir profesionālās kompetences sertifikāts attiecīgajā pārvadājumu jomā un pārvadātājs ir saņēmis Autotransporta direkcijas izsniegtu speciālo atļauju (licenci) starptautiskajiem pārvadājumiem vai pārvadājumiem valsts robežās vai republikas pilsētas domes vai rajona padomes izsniegtu speciālo atļauju (licenci) pārvadājumiem attiecīgo pilsētu vai rajonu robežās.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties