Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,80 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,19
Pirkt
Identifikators:397157
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  BA „TURĪBA” DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    4
1.1.  AUGSTSKOLAS PROFILS    4
1.2.  BAT PĒDĒJO GADU DARBĪBAS REZULTĀTI    5
2.  PAKALPOJUMU VIRZĪBAS PASĀKUMU TEORĒTISKAIS APSKATS    8
2.1.  PAKALPOJUMS    8
2.2.  PREČU UN PAKALPOJUMU VEICINĀŠANA    9
2.2.1.  Reklāma    10
2.2.2.  Sabiedriskās attiecības    11
2.2.3.  Tiešā jeb personālā pārdošana    12
2.2.4.  Distances pārdošana    14
2.2.5.  Noieta veicināšana    15
3.  BAT VEIKTIE PAKALPOJUMU VIRZĪBAS PASĀKUMI    16
3.1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU VEIDOŠANAS PASĀKUMI    16
3.2.  BAT NOIETA VEICINĀŠANAS PAŅĒMIENI    17
3.3.  TIEŠĀS UN DISTANCES PĀRDOŠANAS PAŅĒMIENI    18
3.4.  BAT IEKŠ REKLĀMAS    19
3.5.  NEPILNĪBAS PAKALPOJUMU VIRZĪBĀ    19
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Efektīvākie paņēmieni komunikācijas veidošanai ir tiešā un netiešā pārdošana, jo to priekšrocība ir spēja reaģēt uz potenciālā vai esošā klienta teikto, tātad iespējama komunikācijas kontrole. Zvanītājs var virzīt sarunu un gūt svarīgu informāciju, pat ja sarunu biedrs nav apmierināts.
2. Darbinieks ir uzņēmuma galvenā vērtība, jo izstrādā un realizē pakalpojuma virzību un nodrošina procesu, tāpēc:
a. svarīgs ir uzņēmuma iekšējais tēls – kā organizāciju uztver tās darbinieki, jo šis faktors ietekmē darbinieku motivāciju, rezultātā - darbības efektivitāti;
b. apkalpojošā personāla apmierinātība un piemērotība savam darbam.
3. Ja organizācija reklamējas un piedāvā ļoti daudz atlaižu ilgā laika periodā, tad tā ir vājības pazīme, tāpēc svarīgi ir „lietot garšvielas ar mēru”.
4. Pakalpojuma sniedzējam ļoti svarīgas ir šīs te nemateriālās vērtības, jo tiek pārdots nemateriāls produkts:
a. organizācijas reputācija – sabiedriskais vērtējums, jo pakalpojumu pēc tā iegādes nevar aiznest mājās un parādīt kā preci, bet var sniegt savu vērtējumu par procesu.
b. zīmols un tā atpazīstamība
5. BAT produktu virzības pasākumu sistēma ir apjomīga, tiek izstrādātas dažādas aktivitātes gan reputācijas veidošanai, gan komunikācijai ar klientu, izmantojot reklāmas, tiešo un netiešo pārdošanu.
6. BAT mārketinga datu bankā trūkst informācijas par patērētāju vēlmēm vai arī efektīgākajiem virzības pasākumiem, jo reklāmas tiek izvietotas ļoti daudz kanālos, kuri ir nepareizi izvēlēti, jo visas mērķauditorijas netiek aizsniegtas. Rezultātā neefektīgs līdzekļu izlietojums.
7. BAT koncentrējas uz attiecību mārketinga koncepciju, kas nozīmē, ka uzmanība tiek vērsta uz ilgstošu un noturīgu attiecību veidošanu ar klientu visā viņa dzīves laikā.

Priekšlikumi
1. SIC darbiniecēm nepieciešamas formas ne tikai uz uzņemšanas periodā, bet arī ikdienā, jo tas tomēr ir organizācijas reputācijas svarīgs veidojošs faktors.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojumu virzības pasākumu novērtējums SIA Biznesa augstskola Turība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397157

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties