Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:627967
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2005.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Lattelecom BPO vispārējs raksturojums   
2.  Lattelecom BPO tiesiskā reglamentācija   
3.  Lattelecom BPO darba apjoma raksturojums   
4.  Lattelecom BPO struktūra, personālsastāvs, darba organizācija   
Darba fragmentsAizvērt

Mācību praksi laika posmā no 2006.gada 8. maija līdz 16. jūnijam izgāju savā darba vietā SIA Lattelecom BPO. Prakses vadītājs XXXXX- SIA Lattelecom BPO operatoru grupas vadītājs.
Lattelekom nav tikai balss telefonijas pakalpojumu sniedzējs, bet dinamisks uz patērētāju vajadzībām orientēts uzņēmums, kas piedāvā plaša spektra informāciju tehnoloģiju un telekomunikāciju pakalpojumus.
No 2006.gada 18.maija  SIA C1 juridiskais nosaukums tiek mainīts uz  SIA Lattelecom BPO un tāpat kā visi Lattelecom grupas uzņēmumi, savus resursus apvieno zem vienota Lattelecom zīmola.
SIA C1 īsā laika posmā ir  papildinājis savu piedāvājumu grozu ar jauniem pakalpojumiem – tirgus izpēte,  satura piegāde un reklāma, kā arī dokumentu apstrāde, digitalizācija un kredītuzraudzība. Attīstot biznesa procesu ārpakalpojumu piedāvājuma grozu, likumsakarīga ir C1 zīmola attīstība uz Lattelecom BPO, jo tā nepārprotami atspoguļo straujo biznesa izaugsmi un mērķi Lattelecom grupas komandā straujāk iekarot ārvalstu tirgus.
Pārmaiņas nosaka elektronisko sakaru nozares straujā attīstība – IT&T un mobilo sakaru biznesa saplūšana, ko savukārt virza jaunās tehnoloģijas. Nosaukuma Lattelekom BPO skaidrojums klientiem un tā „leģenda”. Saīsinājums „BPO” ir no angļu valodas (business process outsourcing), kas tulkojot ir biznesa procesu ārpakalpojumi, jo viena no Lattelekom stratēģiskajām prioritātēm ir biznesa procesu ārpakalpojumu sniegšana klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1139454
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojumu operatora prakse uzņēmumā "Lattelecom BPO"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/627967

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties