Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:305730
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu kvalitāte, tās ietekmējošie faktori    4
1.1.  Pakalpojuma kvalitātes jēdziens    4
1.2.  Kvalitāte un tās loma cilvēka dzīvē    4
1.3.  Kvalitātes izpratne    5
1.4.  Pakalpojumu kvalitātes mērīšana    6
2.  Amathus Beach Hotel Limassol    7
3.  Viesnīcas „Amathus Beach Hotel Limassol” pakalpojumi    8
4.  Viesnīcas SVID analīze    9
5.  Atsauksmes par viesnīcu, to analīze    12
6.  Interaktīvā jeb funkcionālā pakalpojumu kvalitāte viesnīcā    15
6.1.  Attiecības starp viesi un personālu    15
6.2.  Pakalpojumu sniegšanas norise    15
6.3.  Pakalpojumu piedāvāšanas vietas sasniegšanai nepieciešamie resursi    16
6.4.  Atmosfēra, kādu uzņēmumā rada personāls un pārējie klienti    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. „Amathus Beach Hotel Limassol” viesnīca, pēc viesu domām, atbilst 5 * statusam. Taču ir arī liela daļa viesu, kuri uzskata, ka viesnīca nav ne tuvu 5 * statusam, tā ir par daudz pārvērtēta un ka īstenībā tā vērtējama kā 3-4 * viesnīca.
2. Viesnīcas serviss un pakalpojumu kvalitāte ir salīdzinoši augstā līmenī – gan pēc viesnīcas pašas, gan viesu vērtējuma.
3. Negatīvo atsauksmju par pakalpojumu kvalitāti diezgan maz salīdzinoši ar pozitīvajām viesu atsauksmēm mājas lapā www.tripadvisor.com
4. Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana ne tikai uzlabo klientu attieksmi pret uzņēmumu, bet arī motivē darbiniekus un dara pakalpojumu sniegšanu efektīvāku.
5. Viena no viesnīcām, kura piedāvā augstas klases numurus ar privāto baseinu.
6. Viesnīcā atrodas vislielākais iekštelpas baseins Kiprā, kā arī ir 2 atvērtie baseini un baseins bērniem.
7. Viesnīcā ir ļoti labi attīstīts, kā arī vadošais SPA centrs Limasolā 1500 m2 apjomā.
8. Pārāk trūcīgas bērnu ēdienkartes, nav veģetāro ēdienu. Sekmē pakalpojuma kvalitātes pazemināšanos, jo autores prakses laikā viesnīcā ir bijuši vairāki veģetārieši, kuriem ir nācies veikt atsevišķus pasūtījumus attiecīgi šo viesu vēlmēm.
9. Problēmas ar ēdienkartēm – neprecīzs to tulkojums krievu valodā, daudz gramatikas kļūdu. It kā sīkums, bet bremzē uzreiz kopējo viesnīcas pakalpojumu kvalitāti.

Priekšlikumi
1. Veikt pārējo numuru modernizāciju, jo ir modernizēta tikai puse numuru un viesi slikti atsaucās par numuriem, kuros ir deviņdesmito gadu dekorācijas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1346980
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojumu kvalitāte un tās novērtēšana viesnīcā "Amathus Beach Hotel Limassol"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/305730

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties