Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:431416
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgs fakts ir arī tas, ka puisēnam ir spēja paredzēt, ka māte atgriezīsies, līdz ar to viņš nebaidās māti palaist prom. Tas arī izpaudās novērojuma gaita, kad māte pēc novērojuma pirmā posma aizgāja uz citu istabu, puisēns tikai sākumā nedaudz satraucās, bet pēc tam mierīgi turpināja spēlēties. Ik pa laikam uzmanot un pavērojot mātes esamību blakus istabā, bērns nodrošināja pagātnes reproducēšanu, jo spēja salīdzināt pagātni ar tagadni un paredzēt nākotni. Tas nozīmē, ka bērns spēj paredzēt, ka māte atgriezīsies.
Vērtējot puisēna attiecības ar vecākiem radās secinājums, ka bērnam ir viena veida attiecības ar māti un otra veida attiecības ar tēvu. Tā kā bērns lielāko daļu laika pavada kopā ar māti, tad novērošanas laikā bija skaidri redzams, ka māte ir galvenā persona, kas bērnu uzmana, nepieciešamības gadījumā sarāj un arī veic galvenos audzināšanas darbus. Savukārt, tēvs, kurš bērnam velta tikai divas dienas nedēļā ir kā rotaļu biedrs un izklaides persona. Tēvs mijiedarbībā ar bērnu nepaaugstināja balsi, kā arī ļāva bērnam darīt to, ko viņš vēlās. Tas starp bērnu un tēvu, iespējams, rada ļoti pozitīvas un vieglas attiecības, atšķirība no mātes, kas atļaujas arī pateikt stingrākā balsī aizrādījumus. Tomēr neskatoties uz to, ka bērna un tēva attiecības šķietami ir ļoti pozitīvas, bērnam māte ir daudz stabilāka piesaistes persona. Tā kā puisēnam ir tikai divi gadi un seši mēneši, tad viņam joprojām ir nepieciešama drošības sajūta, fizisks un emocionāls atbalsts, kā arī regulāras rūpes. To ikdienas nodrošina māte, kas ir kopā ar bērnu, līdz ar to arī puisēns stresa, baiļu vai draudu brīdī prioritāri izvēlas māti. To pierādīja arī novērojumi, kad pirmo reizi ieraugot novērotāju bērns skrēja pie mātes un slēpās aiz mātes kājām, nevis tēva. Tā pat arī interesants ir fakts, ka puisēnam svarīgāks ir mātes viedoklis, jo ik reizi kad viņš izdara kaut ko jaunu vai netipisku, tad vēro mātes reakciju. Tas arī ļauj secināt ka puisēna mijiedarbība ar māti ir ciešāka un veido bērnam drošo pamatu.
Analizējot bērna temperamenta dažādas dimensijas, var secināt, ka puisēna aktivitātes līmenis ir vērtējams kā aktīvs. …

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Novērojums un analīze ar pirmsskolas vecuma bērnu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/431416

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties