Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:393848
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mārketinga prakses uzdevumi    3
1.  Aktīvās prakses atskaite    19
1.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
1.2.  Pētījuma aktualitātes pamatojums    19
2.  Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas analīze    20
2.1.  Produkta apraksts    20
2.2.  Vides izpēte un analīze    20
2.3.  Mērķauditorija    21
2.4.  Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas organizācijas plāns    21
2.5.  Reklāmas efektivitāte    23
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. SIA ‘’Onninen’’ Latvijas pārstāvniecībā, mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste papildus pamata pienākumiem pilda mārketinga funkciju.
2. SIA ‘’Onninen” nepietiek mārketinga speciālistu kas var organizēt reklāmas kampaņu, šo funkciju izpilda mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste . Tā ka darbinieki pilda arī sekretāres un veikalu vadītājas funkcijas, reklāmas kampaņās tapšanas posmi tiek izpildīti daļēji. Pārsvarā orientējoties uz budžetu veidošanu un reklāmas realizēšanu. Darbinieki neorganizē un neveic tirgus marketinga pētījumus ,neprognozē tirgus tendences.
3. SIA ‘’Onninen’’ reklāmas kampaņas budžetu plāno mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja izvērtējot situāciju firmā un reklamējamo produkta īpatnību. Galējo budžet apmēru apstiprina tirdzniecības direktors.
4. Grundfos ALPHA 2 L sūkņa reklāma ārpus veikala nav produktīva, jo produkts ir ļoti specifisks. Interese par šādu produktu visvairāk ir tādiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas nodarbojas ar santehniku un siltumtehniku. Parastais patērētājs, kas visvairāk pievērš uzmanību reklāmai, nav šāda produkta mērķauditorija.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties