Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:380053
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2005.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma misija un vīzija    5
1.3.  Uzņēmuma struktūra    5
1.4.  Uzņēmuma darbības virzieni, pakalpojumi    6
2.  Klientu apkalpošanas kvalitāte uzņēmumā    10
2.1.  Darbinieku apmācība uzņēmumā    11
2.2.  Klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumi Latvijas Pastā    12
2.3.  Klientu aptaujas anketu rezultātu apkopojums    14
3.  Konkurentu analīze    22
4.  Reklāma    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantoto avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot analīzi prakses atskaites izstrādāšanas laikā, nonācu pie secinājumiem:
1. Kopš 2003.gada, kad uzņēmumā ir mainījusies vadība un uzņēmuma struktūra, Latvijas Pasts, plānojot savu turpmāko darbību, pakāpeniski uzlabo jau esošo pakalpojumu kvalitāti un paplašina piedāvājumu klāstu, kā arī uzņēmums ir orientēts uz pilnīgi jaunu pakalpojumu veidošanu. Kā viens no būtiskākajiem veikumiem jāatzīmē Klientu apkalpošanas koncepcijas izstrāde, jo līdz šim Latvijas Pasta klientu apkalpošanas kvalitāte ir bijusi ļoti zemā līmenī.
2. Latvijas Pasts piedāvā ļoti plašu pakalpojumu klāstu, kas nodrošina klientu piesaisti uzņēmumam.
3. Konkurences cīņa ar katru gadu paliek arvien intensīvāka un tirgū ienāk jauni konkurenti, tāpēc uzņēmumam nedrīkst pieļaut būtiskas kļūdas. Lai arī Latvijas Pasta priekšrocība konkurentu vidū ir atpazīstamība, nedrīkst aizmirst par sava pakalpojuma reklamēšanu.
4. Veicot praksi nācās saskarties ar grūtībām, lai iegūtu informāciju par uzņēmuma finansiālo pusi, jo visa informācija ir konfidenciāla, līdz ar to ir grūti izvērtēt, piemēram, reklāmai atvēlēto līdzekļu efektivitāti.
5. Apkopojot rezultātus, aptaujas anketai „Kā klienti ir apmierināti ar Jēkabpils pasta nodaļu darbību”, nācās secināt, ka aptaujātie respondenti, manuprāt, nav bijuši pietiekami patiesi, bet drīzāk lojāli pret sev pazīstamajiem pasta nodaļu darbiniekiem, lielākā daļa atbilžu ir pretrunā ar ikdienā sabiedrībā un masu saziņas līdzekļos pausto viedokli.

Priekšlikumi
Lai uzņēmums varētu sekmīgi īstenot savu stratēģiju un būtu konkurēt spējīgs, ieteiktu dažus priekšlikumus:
1. Izvērtēt plašo un piesātināto pakalpojumu sortimentu. Kvantitāte neuzlabo kvalitāti. Izvirzīt pieprasītākos pakalpojumus un veicināt to stabilitāti un pieprasījuma pieaugumu tirgū.
2. Nepieciešams adekvāts apkalpošanas personāla skaits, lai pilnvērtīgi strādātu un nodrošinātu optimālu produktu virzību, kā arī uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti.
3. Veikt konkurentu analīzi, lai varētu redzēt kādi ir konkurentu plusi un mīnusi un veikt savas darbības aktivizēšanu tajā sfērā, kas ir vājāk attīstītas konkurentiem.
4. Izvērtēt reklāmas efektivitāti uzņēmuma publicitātes veidošanai, gan pakalpojumu tiešai reklāmai, gan pārdošanas veicināšanas pasākumiem.
5. Uzņēmumam vajadzētu plānot un veicināt uzņēmuma iekšējās sabiedriskās saskares attīstību. Lielāku vērību vajadzētu pievērst darba plānošanai, nodrošināt labāku pienākumu un uzdevumu deleģēšanu uzņēmuma darbiniekiem, līdz ar to, panākt efektīvāku darbības attīstību un pakalpojumu pilnveidošanu.
6. Pasta nodaļu telpās ieteiktu ieviest atsauksmju un sūdzību grāmatu klientiem. Tas dos iespēju, konkrēti katrai pasta nodaļai, izvērtēt un analizēt klientu viedokļus un vēlmes, tādejādi pilnveidot savu darbību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga prakses atskaite VAS "Latvijas Pasts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/380053

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties