Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:886430
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze    5
2.1.  Produktu politika    5
2.2.  Cenu politika    6
2.3.  Atrašanās vieta    6
2.4.  Uzņēmuma pielietotās mārketinga komunikācijas    6
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    8
3.1.  Iekšējās vides elementi    8
3.2.  Ārpus uzņēmuma mikrovides faktoru izvērtējums    8
3.3.  Makrovides faktori, kam uz uzņēmumu ir netieša ietekme    8
4.  Darbs ar klientiem    10
4.1.  Uzņēmuma līdzšinējās pieejas klientu apkalpošanai izvērtējums    10
4.2.  Ieteikumi darbam ar klientiem    10
5.  Klientu aptauja    11
5.1.  Aptaujas anketas rezultāti    11
5.2.  Priekšlikumi pēc aptaujas rezultātiem    11
6.  Tirgus segmentēšana uzņēmumā    12
6.1.  Klientu segmentēšana    12
6.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    12
6.3.  Līdz šim neaptverts tirgus segments    12
7.  Konkurentu analīze    13
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

7. Konkurentu analīze
Uzņēmums darbojas monopolistiskās konkurences situācijā, jo pilsētā ir daudz dažāda mēroga firmas, kas nodarbojas ar to pašu. Ir cenu atšķirības. Piemēram, mazo mīluļu barības var nopirkt ne tikai zooveikalos, bet arī gandrīz visos pārtikas veikalos. Tāpat ir ar darba apģērbu, saimniecības un lauksaimniecības precēm.
Bija ļoti grūti salīdzināt konkurentus, jo kā jau iepriekš minēju SIA „X” piedāvā ļoti daudz dažādas preces. Pilsētā nav atrodams neviens veikals, kas piedāvātu tieši tādu pašu produkciju. Katrai tirdzniecības daļai ir savi atšķirīgi konkurenti.
Tiešie konkurenti ir visi zooveikali pilsētā. Kopā tie ir seši veikali. Konkurentiem ir bagātīgs preču klāsts, kas atšķiras no prakses devēja. Pastāv arī cenu atšķirības. Tomēr šie konkurenti vairāk specializējas tieši mazo mīluļu barību un papildbarību tirdzniecībā, rotaļlietu un mazo dzīvnieku tirdzniecībā. Konkurenti piedāvā tādu pašu preci, tomēr daudzo piegādātāju dēļ precēm atšķiras nosaukums.
Interneta veikals www.majasmilulis.lv piedāvā ļoti līdzīgu produkciju, kuru pircējs izvēlas un pasūta internetā. Minimālai pirkuma summai X reģionā jābūt 30,00 latiem plus piegādes izdevumi. Šis piegādātājs varētu būt konkurents apkalpojot saimniecības ar lielāku mājdzīvnieku skaitu.
Lai salīdzinātu prakses devēja un konkurentu cenu līmeni, izvēlējos sešas dažādas preces, kuru cenas salīdzināju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga prakses atskaite SIA "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/886430

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties