Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,04 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,45
Pirkt
Identifikators:821196
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1991. gada 15. martā tiek reģistrēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību Balta, kura par savu uzdevumu izvirza augstas kvalitātes preces un pakalpojumu sniegšanu.
Uzņēmuma pastāvēšanas laikā ir nodibinātas ciešas sadarbības attiecības ar ražotājiem Rietumeiropas valstīs. Šobrīd uzņēmums sadarbojas ar 43 organizācijām ārzemēs, kuru produkciju piedāvājam Latvijas tirgū - veikalā „Valda Ošiņa rakstāmlietas”. SIA „BALTA” pamatnodarbošanās ir biroja piederumu mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība.
Par veikalā „Valda Ošiņa rakstāmlietas” piedāvātajiem produktiem var droši apgalvot, ka tie ir augstas kvalitātes un atbilst visām mūsdienu biroju prasībām, jo faktiski visa piegādātāju produkcija ir pārbaudīta Eiropā un produkcijas atbilstība Eiropā pieņemtajām kvalitātes un drošības prasībām ir apstiprināta.

Prakses atskaites mērķis ir piedalīties SIA „BALTA” veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas” ikdienas darbu pienākumu veikšanā un izvērtēt tā darbību, teorētisko zināšanu izmantošana ar praktisko darbu, iepazīt reālo situāciju uzņēmumā.
1.Pētīt veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas” attīstību un vēsturi, lai izpētītu uzņēmuma attīstības vēsturi un izanalizētu to;
2.Analizēt veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas” organizatorisko struktūrvienību, lai izpētītu uzņēmuma vadības metodes un mērķus;
3.Analizēt veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas” iekšējo vidi, izvērtētu un izpētītu stiprās un vājās puses.
4.Analizēt veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas” ārējo vidi, lai noskaidrotu un izvērtētu iespējas un draudus;
5.Secinājumi un priekšlikumi par veikala „Valda Ošiņa rakstāmlietas”.

Prakses atskaitē tiks izmantotas dažādas pētījuma metodes, t.i., salīdzināšanas metodes, tirgus izpēte, tabulas un grafiskās metodes.


Prakses atskaitē tiks izmantoti šādi literatūras avoti:
Uzņēmuma nepublicētie materiāli;
Mārketinga literatūra;
Interneta resursi;
Valsts statistikas dati.

Lai atbildētu uz dotajiem jautājumiem tiks izmantota SVID analīze, tirgus analīze un pētījumu metodes.
Prakses atskaitē tiek analizēti un pētīti uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāji laika posmā no 2001. gada līdz 2004. gadam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns veikalam "Valda Ošiņa rakstāmlietas"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/821196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties