Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:891570
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas saimnieciskā darbība    4
1.1.  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti    4
1.2.  Attīstības gaita un tendences    5
1.3.  Pārdošanas organizācija    6
2.  Organizācijas mārketinga darbība    7
2.1.  Mārketinga funkcijas    7
2.2.  Mērķauditorija    7
2.4.  Konkurenti un konkurentspēja    7
2.5.  Preču raksturlielumi un apgrozījums    8
2.6.  Preču cenas un veidošānas principi    9
2.7.  Vieta un preču sadales kanāls    10
2.8.  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    10
2.9.  Zīmols un tā atpazistamība    10
3.  Mārketinga audita izziņa    11
  Secinājumi un priekšlikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Analizējot augstāk minētos faktus autors secināja, ka uzņēmumam trūkst mārketinga aktivitātes, lai popularizētu savu zīmolu un piesaistīt vairāk potenciālus klientus. Augstāk tika secināts, ka pēdējo trīs gadu laikā veikala peļņa ir samazinājusies, galvenokārt jauno konkurētspējīgo līdzīgo uzņēmumu paradīšanas dēļ. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, tomēr konkurenti ir stipri, tāpēc ir svarīgi veikt to sortimentu un cenu analīzi un pilnveidot savējo. Pašlaik uzņēmums galvenokārt izmanto tiešo pārdošanu, lai pārdotu savas preces, bet ar to ir pamaz. Daudz Ventspils pilsētas iedzīvotāju nezina, ka uzņēmums X piedāvā ne tikai ziedus, bet arī daudzveidīgo dāvanu sortimentu, tāpēc lai uzlabotu uzņēmuma darbību un informēt pēc iespējas vairāk klientus ir svarīgi pielietot digitāla mārketingu, it īpaši pilnveidot sociālo tīklu mārketingu, jo tā būs liela priekšroka konkurentu starpā, konkurenti nepielieto to. Uzņēmums X 2015. gadā tika izveidots konts Instagram vietnē, ar kuras palīdzību tika sasniegts jauns klientu loks, tomēr pašlaik šī lapa nav aktīva. Tāpēc uzņēmuma vadībai ir jāatsāk un pastiprināti jāattīsta digitālais mārketings, jo ar to palīdzību uzņēmums piesaistīs jaunu pastāvīgu klientu loku. Šīs problēmas risināšanai ir jāpiesaista jauno darbinieku, kas labi orientējas mūsdienu tehnoloģijās vai to darīt pašai veikala īpašniecei vai darbiniekam par papildus samaksu. Kā arī autors rekomendē uzņēmumam uztaisīt mājaslapu jeb interneta veikalu, kur pircēji ērtāk un vieglāk varētu veikt pirkumus un atrast nepieciešamu informāciju par uzņēmumu. Uzņēmumam ir liela priekšroka – kvalitatīvi darbinieki, daudzveidīgs sortimentu klāsts un laba ziedu izturība un kvalitāte. Ir svarīgi to pareizi pasniegt un reklamēt potenciālajiem klientiem ar digitālo mārketingu palīdzību. Kā arī autors piedāvā uzņēmumam taisīt atlaides uz konkrētu preču grupu, piemēram, par pirkumu vairumā, par apmaksu skaidrā naudā vei pasīva sezonas laikā, kad preces pērk mazāk par vidējo rādītāju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties