Secinājumi
Šīs prakses laikā iepazinos ar darbu viesnīcas galvenajā restorānā, kas nebūt nav viegls, kā rezultātā radās šādi secinājumi:
• Viesnīcas cenas atbilst piedāvāto pakalpojumu kvalitātei
• Restorānā Sympossio ir pārāk mazs apkalpojošais personāls, tādējādi viesi nesaņem kvalitatīvu apkalpošanu
• Restorānā ir galda piederumu deficīts, jo vakariņu laikā, pilnībā uzklāts galds ir tikai vakariņu sākumā
• Praktikanti bieži vien strādāja vairāk par līgumā noteiktajām 8 stundām dienā;
• Viesi nav pietiekami informēti par viesnīcas pakalpojumiem
• Viesnīcas numuru cenas ir atkarīgas no sezonas un viesnīcas noslogojuma
Priekšlikumi
Lai veicinātu restorāna Sympossio darbību, iesaku veikt šādas izmaiņas:
• Palielināt restorāna personāla skaitu, lai viesis tiktu laicīgi apkalpots, un tādējādi neveidotos tik garas rindas pie ieejas;
• Iegādāties vairāk galda piederumus, jo ļoti bieži ir situācija, kad nav ar ko uzklāt jaunu galdu
• Viesiem ierodoties viesnīcā vajadzētu izsniegt informatīvu bukletu, kurā ir pieejama informācija par visiem viesnīcā piedāvātajiem pakalpojumiem, cenām un to darba laikiem
• Turpināt veidot draudzīgāku kolektīvu tieši starp profesionāļiem un asistentiem, jo tas ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai varētu nodrošināt viesiem gan jauku atmosfēru, gan labu servisu.
…