Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:217872
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  SIA „Islande Hotel” vispārējā informācija    4
  Dokumentācijas aprites un dokumentu aizpildīšanas kārtība    6
  Pārvaldes dokumentu noformēšanas, apgrozības, reģistrācijas un kontroles atbilstība likuma prasībām    7
  Viesnīcas arhīvs    7
  Grāmatvedības dokumentu noformēšanas un obligāto rekvizītu lietošana    8
  Dokumentācijas sistēmas (Grāmatvedībā un Lietvedībā)    9
  SIA “Islande Hotel” gada pārskats (principi, sastāvs, problēmas)    10
  Priekšlikumi grāmatvedības un lietvedības dokumentāciju sistēmas uzlabošanai    14
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Pārskata gadu Sabiedrība ir noslēgusi ar zaudējumiem 339 903 Ls apmērā un tās īstermiņa saistības pārsniedza gada beigās apgrozāmos līdzekļus par 296 729 Ls. Sabiedrības pašu kapitāls gada beigās ir negatīvs – mīnus 197 472 Ls. Sabiedrības dalībnieki 2009. gada nogalē pieņēma lēmumu par Sabiedrības pamatkapitāla palielināšanu par 200 000 Ls

Vadība uzskata, ka spēs sadarbībā ar dalībniekiem nodrošināt pietiekamus līdzekļus finansēšanas jautājumu atrisināšanai. Uzņēmums samazināja algu izmaksas par 10-15% uz katru nodaļu, pilnīgi atteicās no dāvanām un apdrošināšanas kartēm. Vislielākais trieciens bija uz restorānu nodaļu, kur apgrozijums samazinājās gandrīz uz pusi. Viesnīca cer uz lielāko sadarbību ar AirBaltic un uz PVN samazināšanu uz no 21% uz 10%.

9. Priekšlikumi grāmatvedības un lietvedības dokumentāciju sistēmas uzlabošanai.
1. Ievest elektronisko atskaiti dokumentiem lai būtu vieglāk atrast dokumentus un darboties ar arhīvu
2. Uzlabot sistēmas stabilitāti (tehnikas stabilitāti). Lai visi dokumenti nonāk uz visām nodaļām, lai sistēma neuzkartos un darbiniekiem būtu vieglāk darboties ar to.
3. Optimizēt dokumentu nonākšanu no sekritariāta līdz parastiem darbiniekiem (daudzos gadījumos rīkojumu nenonāk līdz darbiniekiem). Bieži informācija nenonāk līdz darbiniekiem un tie neiet uz satiksmēm.

10. Secinājumi
Uzņēmums strādā pēc visiem izdotajiem likumiem. Aizpilda visus dokumentus un arhīvu pēc MK izstrādātiem likumiem. Otro gadu pēc kārtas uzņēmums beidz ar negatīvu bilanci, cenšoties optimizēt savus izdevumus, palielināt peļņu. Viesnīcai ir nelielas problēmas ar lietvedības un grāmatvedības programmas stabilitāti, kurus uz doto brīdi cenšās uzlabot.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties