Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:575881
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „MAIJA” reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 1991.gada 30.maijā Rīgā. Uzņēmuma galvenais darbības veids ir skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšana. Patlaban notiek sagatavošanās darbi jau piektā salona „MAIJA” atvēršanai. Papildus tam, firma nodarbojas ar profesionālo iekārtu un solāriju tirdzniecību pēc pasūtījuma – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „MAIJA” oficiāli pārstāv Baltijas valstīs profesionālo salonu iekārtu ražotājfirmas Maletti, Nilo, Presence Paris un vācu augstākās klases solāriju ražotājfirmu UWE, kā arī nodarbojas ar solāriju kosmētikas Art of Sun, solāriju aprīkojuma New Technology un profesionālo frizieru piederumu no ražotājiem Kepro ( Itālija), Velecta Paramount (Francija), Fejic (Francija), Asia Electronic ( Ķīna), AXAIR ( Francija) izplatīšanu Latvijā. Uzņēmums sniedz arī frančaizinga pakalpojumus ( pārdod firmas „MAIJA” preču zīmi), kā arī nodrošina frizieri profesionālo apmācību studijā „MAIJA”. Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „MAIJA” 2005. gada pārskata rezultāts ir 40 468,91 LVL peļņa. Apgrozījums šajā gadā turpina palielināties. Uzņēmumā strādā vidēji 87 darbinieki ar atbilstošu kvalifikāciju, lai realizētu uzņēmuma uzstādītos mērķus.

Ikviena uzņēmuma mērķis ir darboties ar peļņu. Lai to sasniegtu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir preču realizācijas stimulēšana, kas ir virzīšanas tirgū pamatsastāvdaļa.
Šodien šī preces virzīšanas tirgū metode kļūst arvien populārāka un to izmanto praktiski visi uzņēmumi (gan ražotāji, gan starpnieki), bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas un arī valsts institūcijas. Preces virzīšanas stimulēšanas pasākumu mērķis ir panākt īslaicīgu tās apjomu pieaugumu, piedāvājot pircējam izdevīgākus noteikumus, piemēram, cenu atlaides, atlaižu kuponus, prēmijas utt., līdz ar to mudinot pirkšanas lēmumu pieņemt nekavējoties. Šie pasākumi ir nepieciešami ne tikai jaunu, bet arī aizmirstu preču realizācijas stimulēšanai.
Preču realizācijas stimulēšanas programma var prasīt lielus ieguldījumus, tāpēc tā ir rūpīgi jāizstrādā un jāpārliecinās, vai pareizi ir izvēlēts stimulēšanas pasākumu veids, jo pretējā gadījumā - uzņēmums var ciest zaudējumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties