-
Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Izglītības iestādes raksturojums | 4 | |
Prakses pirmās nedēļas tēma un apakštēmas | 6 | |
Mans dzimtais ciemats | 7 | |
Mana māja | 9 | |
Mans ceļs uz bērnudārzu | 11 | |
Mana ciemata parks | 13 | |
Es – Iecavnieks | 15 | |
Prakses otrās nedēļas tēma un apakštēmas | 17 | |
Koki rudenī | 18 | |
Kā es gatavojos ziemai | 20 | |
Zeme maizes devējiņa | 22 | |
Ābolu grozs | 24 | |
Rudens klāt! | 26 | |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums | 28 |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt, protams bija arī tādas dienas, kad bērni bija pārāk aktīvi un man bija grūti viņus savaldīt. Prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumus vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoga atbalstu.
Atmosfēra grupā ik dienu mainās, jo katru dienu ir kāda spriedzīte starp bērniem. Bērni nāk no dažādām ģimenēm, līdz ar to bērniem ir katra sava uztvere un domāšana un katrs savādāk reaģē uz dažādām lietām.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās laba, bērni bija pozitīvi un katru dienu mani ieraugot priecajās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus, idejas un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk un pareizāk plānot nodarbības.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. Bērniem interesē viss jaunais un vēl nebijušais, tad viņi ir motivētāki un uzmanīgāki, bērniem nepieciešams pārsteiguma moments. Ja ir pārsteiguma moments, tad ir arī interese un uzmanība, kas veicina bērnos domāšanu. Bet ar pārsteigumu ir par maz, jo bērnos ir jāprot noturēt uzmanību, bērnus nogurdina vienveidība nodarbībās. Centos būt radoša, lai bērniem būtu interesanti darboties ar mani, bet diemžēl ne katru reizi man tas sanāca. Bērni labprāt darbojās paši, atbilstoši viņu individuālajām spējām.
Savus darbus centos pildīt pēc iespējas vislabāk, lai neveidotos kaut kādi nesaprašanas momenti. Bet pēc katras nodarbības, vienmēr secināju, ka bija jādara nedaudz savād Pret bērniem biju labsirdīga un atsaucīga, ievēroju to, ka katrs bērns ir individuāls un viņš ir personība.
…
Ievads...............................................................................................................................................3 Izglītības iestādes raksturojums.......................................................................................................4 Prakses pirmās nedēļas tēma un apakštēmas...................................................................................6 Mans dzimtais ciemats.........................................................................................................7 Mana māja............................................................................................................................9 Mans ceļs uz bērnudārzu....................................................................................................11 Mana ciemata parks...........................................................................................................13 Es – Iecavnieks..................................................................................................................15 Prakses otrās nedēļas tēma un apakštēmas....................................................................................17 Koki rudenī........................................................................................................................18 Kā es gatavojos ziemai......................................................................................................20 Zeme maizes devējiņa........................................................................................................22 Ābolu grozs........................................................................................................................24 Rudens klāt!.......................................................................................................................26 Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums......................................................................28 Pielikums.......................................................................................................................................29
Pielikuma nav.
- Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā
- Prakses atskaite
- Vadīšanas prakses atskaite pirmsskolā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Vadīšanas prakses atskaite pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai13
-
Prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai49
-
Aktīvās audzināšanas prakses atskaite pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai16
-
Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi
Prakses atskaite augstskolai14
-
Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai10