Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:647742
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    4
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    10
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
5.  Filmētās nodarbības konspekts, analīze    19
6.  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās un aplicēšanas prasmes un zināšanas par ziediem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām, ielikt ziedus vāzē, rosinot patstāvīgi ieliet ūdeni vāzē, kā arī pārrunājot: kāpēc nepieciešams ūdens tām? Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas (ielejot ūdeni vāzē, sagatavoties praktiskajam darbam u.c.) un orientēšanos grupā (novērot laikapstākļus pie loga), tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Novēroju, ka dažkārt sniedzu atbildi par uzdoto jautājumu pati, pirms man bērni ir atbildējuši. Secinu, ka vispirms jāuzdod vairāk uzvedinošus jautājumus, lai bērni paši varētu nonākt pie secinājuma.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus ievadītu tēmā. Rosinu nosaukt ziedu krāsu, pārrunājam tā izskatu, smaržu un zieda sastāvdaļas, to visu izzinām caur savām maņām. Nostiprinu prasmi klausīties dzejoli, emocionāli tam atsaukties. Rosinu pāriet no vienas darbības pie otras ar Lāča – rotaļdrauga palīdzību, tā sasaistot darbības pārejas.
Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai manā runā nebūtu jautājumi ar „nē” un „jā” atbildēm. Jo vienmēr pastāv iespēja, kad kāds var pateikt „nē”.
Jāpievērš uzmanība manai vārdu izvēlei, kad runāju par ziedu, nejaucot zieda sastāvdaļas. Un aplicējot piedomāt pie secības. (Satraukumā nodarbībā sāku aplicēt no zieda..)
Izvēlētā rotaļa ir saistībā ar tēmu, lai noskaņotu un ievirzītu bērnus darbībā, nezaudējot motivāciju.
Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Grupā ir savi noteikumi, kurus ievērojam, lai bērni justos droši un neapjuktu, kā, piemēram, secība praktiskā darba laikā, kur katra lieta stāv pēc padarītā darba. Bet filmējot neiedomājos, ka bērni gribēs visu nolikt vietā, šo darbību vajadzēja ievērot.
Rosinu bērnus pēc padarītā darba doties pastaigā, lai sameklētu mūsu dārzā sarkanas un dzeltenas puķes.
Rotaļnodarbības laikā palīdz skolotāja palīgs, kas nodrošina pilnvērtīgu darbu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1337108
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/647742

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties