Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:772502
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tēma – „Labi sēņu māmiņai”
Datums – 15 . septembris
Dominante – runa
Pakārtotie darbības veidi – daba , veidošana
Mērķis – Izziņas rosināšana par rudens dabas veltēm – sēnēm.
Uzdevumi:
• Sekmēt vārdu krājuma paplašināšanu – lietv. kātiņš, cepurīte, baravika, gailene, mušmire, bērzlape, pūpēdis, prievārdiem – uz, zem, darb.v. – griež, liek, aug.
• Vingrināties veidot vienkāršus teikumus, ja ir dots teikuma priekšmets.
• Attīstīt prasmi klausīties, izprast un atbildēt uz jautājumiem par sēnēm.
• Attīstīt balss stiprumu un runas tempu, vingrināties tos regulēt, runājot „buramos vārdus” lietus izsaukšanai.
• Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru, veidojot sēnes no plastilīna un dabas materiāliem.
• Izzināt un pilnveidot bērnu priekšstatus par sēņu daudzveidību, ēdamām un indīgām sēnēm.
Izmantotie materiāli : Rotaļu ezis, plastilīns, sēņu attēli, sēnes, kartons – maketa pamatne, dabas materiāli – ozolzīles, zīļu cepurītes, kastaņi, valriekstu čaumalas, sūnas, koku lapas, zari,
Pašanalīze : Turpinot iepriekšējā dienā aizsākto tēmu un izmantojot jau iepazīto emocionālo tēlu ezi Edi, veiksmīgi izdevās ieinteresēt bērnus, izpētīt eža salasītās sēnes, kas pateicoties vecāku atsaucībai un izpalīdzībai, bija atnestas uz grupiņu. Šo procesu izdevās padarīt vēl interesantāku un saistošāku, izmantojot piemeklētu sižetu no M. Valdberga grāmatas „Sēņu laikā”, ko izmantoju kā eža Eda stāstu par savu sēņošanu. Stāsta laikā sekmīgi izdevās īstenot nodarbībai izvirzītos uzdevumus runai un iepazīstināšanai ar dabu. Rosinot bērnu iztēli un skaitot „Buramos vārdus” lietus izsaukšanai : „Lietus līst un līst un līst/Lietus līst un līst bez mitas/Lietus līst un līst bez mitas/ Lietus līst un nesasitas” izdevās radīt interesi par sēņu labvēlīgiem apstākļiem. Rosināju bērnus mēģināt pašiem uzminēt, kas tās par sēnēm ar kurām, ezis iepazīstināja pelēnu un vabuli. Pēc sēņu izpētes un iepazīšanas veiksmīgi izdevās ieinteresēt izveidot savu sēņu mežu – maketu. Izmantojot plastilīnu un dažādus dabas materiālus kopīgiem spēkiem tapa interesants sēņu mežs, kurā auga gan gailenes, gan bekas, gan mušmires. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar bērnu vecākiem, grupā izdevās izveidot bagātīgu un daudzveidīgu mācību vidi tēmas izzināšanai. Dienas gaitā bērniem bija iespēja iepazīt un izpētīt ļoti daudz dažādu sēņu – gailenes, baravikas, bērzlapes, pūpēdi. Tāpat izdevās piemeklēt dažādus krāsainus attēlus ar sēnēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/772502

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties