Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,26 (18%)
Cena ar atlaidi*:
5,73
Pirkt
Identifikators:933401
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Par uzņēmumu    4
1.  Stratēģiskās plānošanas procesi AAS BTA    5
2.  Personālvadības process AAS BTA    10
  Secinājumi un priekšlikumi    12
3.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija AAS BTA    14
3.1.  Apdrošināšanas mehānisms    14
  Secinājumi un priekšlikumi    17
3.2.  Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā    19
  Secinājumi un priekšlikumi    19
3.3.  Darba organizācijas principi uzņēmumā    20
  Secinājumi un priekšlikumi    20
4.  Finansiālie rādītāji AAS BTA Salacgrīvas KAC    21
  Secinājumi un priekšlikumi    24
5.  Mārketings AAS BTA    26
5.1.  Mārketinga vide uzņēmumā    26
5.2.  AAS BTA Salacgrīvas KAC SVID analīze    27
  Secinājumi un priekšlikumi    27
5.2.1.  Makrovides analīze    28
5.3.  Mārketinga vadīšanas process uzņēmumā    30
5.4.  Konkurence    32
5.5.  Mārketinga stratēģija uzņēmumā    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
6.  Komercdarbības likumdošana un tās ievērošanas pamatprincipi uzņēmumā    38
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotā literatūra un interneta avoti    43
Darba fragmentsAizvērt

Par uzņēmumu.
BTA AAS ir dibināta 1993. gada 1. novembrī. Veiksmīgas darbības rezultātā tā kļuva par otro lielāko riska apdrošināšanas sabiedrību Latvijā, vērtējot pēc parakstītajām bruto prēmijām, un gadu no gada nostiprina savas pozīcijas. 2002.gadā BTA paplašināja savu darbību, iegādājoties Lietuvas apdrošināšanas sabiedrību (tagad - BTA Draudimas), bet 2006.gadā BTA sāka darbību arī Igaunijā.
BTA darbības stratēģija un tuvākās nākotnes mērķi ir vērsti uz to, lai kompānija kļūtu par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijas tirgū, būtu dinamiska, profesionāla un arī turpmāk piedāvātu kvalitatīvus apdrošināšanas produktus jebkurā klientam izdevīgā veidā un vietā. Lai BTA kļūtu vēl pieejamāka esošajiem un potenciālajiem klientiem, kompānija atver arvien vairāk filiāļu ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, kā arī stiprina individuālu attieksmi pret katru klientu, radot katrai konkrētai situācijai un klientam piemērotāko apdrošināšanas risinājumu. Klientu apkalpošanai visā uzņēmumā ir ieviesti augsti, ikvienam darbiniekam saistoši standarti.
AAS BTA parakstītās bruto prēmijas 2006.gadā ir 40 511 804 Ls,kas ir par 44% vairāk kā iepriekšējā 2005.gadā. Tirgus daļa pēc parakstītām bruto prēmijām 2006 gadā ir 22.3%, kas ir par 1.9% vairāk kā iepriekšējā 2005.gadā.
AAS BTA ieņem stabilu otro vietu starp 12 apdrošināšanas sabiedrībām.
2007 gada pirmajā ceturksnī AAS BTA tirgus daļa pēc parakstītām bruto prēmijām ieņem 23.25%, apsteidzot sīvākos konkurentus AAS BALTA par 1.77% un ieņemot pirmo vietu starp 12 apdrošināšanas kompānijām.
AAS „BTA” nevēlas aprobežoties tikai ar Baltijas apdrošināšanas tirgus daļu, bet plāno attīstīties tālāk, atverot filiāles arī citās valstīs. Un tas savukārt norāda uz nepārtrauktu attīstību un ekonomisko augšupeju.
„Esam gandarīti, ka BTA pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū pagājušajā gadā turpināja nostiprināties un kompānija ir strādājusi ar peļņu. Tomēr jāatzīmē, ka peļņas līmenis ir sasniegts, galvenokārt pateicoties veiksmīgai investīciju politikai, jo pamatdarbības – apdrošināšanas – rezultāts BTA (līdzīgi kā visai apdrošināšanas nozarei) ir negatīvs. Tādēļ jau kopš pagājušā gada BTA realizē virkni pasākumu, kas ir vērsti uz izdevumu samazināšanu un risku izvērtēšanas sistēmas pilnveidošanu. Esmu pārliecināta, ka tas atspoguļosies 2007. gada finanšu rādītājos,” pastāstīja BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1150000
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas centra darbības analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/933401

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties