Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:936385
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  2.klase    3
  Latviešu valoda – dabas zinības – rokdarbi    3
  Pašvērtējums    4
  1.klase    5
  Matemātika – rokdarbi – sociālās zinības    5
  Pašvērtējums    7
  3.klase    8
  Dabas zinības – matemātika – Latviešu valoda    8
  Pašvērtējums    11
  3.klase    12
  Vizuālā māksla – Latviešu valoda- dabas zinības    12
  Pašvērtējums    14
  Secinājumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Klase:3. klase.
Dominante: vizuālā māksla
Pakārtotie mācību priekšmeti: latviešu valoda, dabas zinības.
Tēma: Mārpuķītes.
Mērķis: Attīstīt bērnu iztēli, izmantojot vizuālās mākslas līdzekļus.
Mācību saturs: Eksperimentē un atklāj jaunus tehnikas paņēmienus;
Uzdevumi:
1. Attīstīt prasmi jaukt krāsas, eksperimentēt;
2. Iepazīstināt ar netradicionālu materiālu izmantošanu gleznošanā;
3. Attīstīt prasmi raksturot, salīdzināt krāsu toņus;
4. Attīstīt lasītprasmi, lasīt ar izpratni, analizēt;
5. Pilnveidot sadarbības prasmes.


Pašvērtējums
Šajās divās stundā vēlējos bērnus iepazīstināt ar skolas mauriņa augošo augu – mārpuķīti. Es domāju, ka bērni šo augu būs ievērojuši, bet nē. No vienas puses man liels prieks, ka mēs iepazināmies ar mārpuķīt, bērni pēc stundas visiem stāstīja, kas tas par augu un kā viņš var palīdzēt. No otras puses pamanīju, ka bērni maz ievēro lietas, ka s ir tuvākajā apkārtnē.
Bērni ar lieli interesi pētīja šo augu. Īstenojās stundas izvirzītais mērķis, bērni iztēlojās mārpuķīšu lauku un ar lielu interesi to gleznoja.
Stundas nobeigumā sanāca īsta prāta vētra izdomājot gleznas nosaukumu.

Secinājumi
Viena no ikdienas problēmām – nekad nevar zināt, cik bērni būs aktīvi šajā stundā, kāds būs viņu noskaņojums ko darīt, strādāt gausi vai raitā tempā. Arī bērnu vecumam liela nozīme. !. klase ir vairāk jābiksta, jāskubina raitāk, cītīgā, kārtīgāk strādāt. It kā jau mācību gada beigas, bet darba temps ir tikai nedaudz palēninājies.
Tagad saprotu, kāpēc sākumskolā nepieciešams viens klases audzinātājs un tas pats skolotājs maksimāli visu mācību priekšmetu skolotājs vienai klasei. Skolotājs iepazīst katru bērnu līdz pēdējai ‘’detaļai’’, katra bērna stiprās un vājās puses. Arī bērni zina, ko var sagaidīt no skolotājas, kā pajautāt, viņas klātbūtnē jūtas droši.
Visas prakses laikā bērni bija atvērti, sekoja līdz visām norādēm. Labprāt iesaistījās mācību procesā, runāja, jautāja, atbildēja( dažreiz gan sakautrējās).
Kopumā bija interesanti vadīt integrētas stundas. Integrētā stunda prasa rūpīgu stundas plānu, lai nesanāk lēkāt no vienas tēmas pie otras, lai nebūtu manāma pāreja no viena mācību priekšmeta uz otru.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1239089
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētā prakse sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/936385

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties