Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:979474
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskā forma    5
1.3.  Uzņēmuma vide un dzīves cikls    6
2.  Uzņēmuma produkcija un pakalpojumi    10
3.  Grāmatvedības politika    13
3.1.  Uzņēmuma gada pārskats    16
3.2.  Nodokļi    18
3.3.  Budžeta plānošana    21
4.  Izmaksas un cenu veidošanas pamatprincipi uzņēmumā    22
5.  Personāls    24
5.1.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas iespējas    25
5.2.  Darba samaksa    27
6.  Uzņēmuma darbības rādītāju vērtējums    28
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Darba autora kvalifikācijas prakses norises vieta ir VAS „Latvijas Pasts” Jēkabpils reģionālā nodaļa.
VAS „Latvijas Pasts” šobrīd ir vienīgā komercsabiedrība valstī, kas ir saņēmusi individuālo licenci un sniedz vispārējos pasta pakalpojumus. Latvijas Pastam ir monopoltiesības pieņemt, pārsūtīt un izsniegt valsts robežās gan iekšzemes, gan starptautiskos vēstuļu korespondences sūtījumus, kuru svars nepārsniedz 50 gramus.
Latvijas Pasta monopolstāvoklis ir nodrošinājis tam peļņu jebkurā klientu apkalpošanas un pakalpojumu kvalitātes ziņā. Kopš deviņdesmitajiem gadiem situācija ir mainījusies un Latvijas Pastam ir konkurenti gan preses izdevumu abonēšanā un piegādē, gan sūtījumu piegādē, kā arī finansu pakalpojumos, bet vēl joprojām Latvijas pasts ir vienīgais, kas nodrošina sūtījumu piegādi lielākajā Latvijas teritorijā. Laukos un reģionos pasta piegādi nodrošina tikai Latvijas pasts. 2009.gadā ES politika paredz pilnīgi liberalizētu pasta pakalpojumu tirgu.
Pašlaik Latvijas pasts ir nonācis problemātiskā situācijā, jo pasta darbinieki pieprasa lielākas algas, bet uzņēmums ir nonācis pie secinājuma, ka daudzu pasta nodaļu uzturēšana ir nerentabla, pakalpojumi tiek sniegti zem pašizmaksu līmeņa un uzņēmums strādā ar zaudējumiem.
Masu mēdijos un sabiedrībā notiek aktīvas diskusijas par uzņēmuma attīstību nākotnē. Latvijas pasts ir komercuzņēmums, bet no otras puses, tas veic arī valsts pārvaldes funkcijas. Ar Satiksmes Ministrijas aktīvu piedalīšanos tiek izstrādāti vairāki uzņēmuma turpmākās darbības scenāriji un meklēts finanšu krīzes risinājums.
Prakses mērķis ir pētīt un analizēt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” finanšu pārvaldību.
Lai sasniegtu mērķi nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
Izzināt un aprakstīt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” darbību;
Analizēt uzņēmuma grāmatvedības politiku un finansiālo līdzekļu pārvaldību;
Analizēt pieejamo literatūru par finanšu menedžmentu un grāmatvedību;
Izdarīt secinājumu par uzņēmuma darbības efektivitāti un pilnveidošanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1229420
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Grāmatvedības prakses atskaite VAS "Latvijas Pasts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/979474

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties