Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:784666
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Dīzeļdzinēju vispārējais raksturojums   
2.  Dīzeļdzinēju iesmidzes sistēmas veidi   
2.1.  Common Rail barošanas sistēma   
2.2.  Common Rail” sistēma pasaules tirgū   
2.3.  Sadales tipa TNVD barošanas sistēma   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Ekscentriski-uzstādītā lodveida rēdze sasien VE sūkņa un solenoīdo regulējoša ieliktņa izpildu mehānismu. Izpildu mehānisma leņķiska uzstādīšana noteic regulējošā ieliktņa stāvokli un ar tā palīdzību aktīvsūkņa darbības gaitu. Pie izpildu mehānisma pievienojas mērītāju stāvokļa devējs (potenciometrs vai induktīvs mērītāju pārveidotājs). EVB saņem atšķirīgus signālus no mērītāju pārveidotājiem - degvielas padeves pedāļa stāvokļa, dzinēja kloķvārpstas griešanas biežuma, gaisa temperatūras, kas atvēsina šķidrumus un kurināmos, pūtes spiedienu, atmosfēras spiedienu un tamlīdzīgi. Viņš izmanto šos ienākošos lielumus, kas glabājas viņa atmiņā, lai definētu injicējamās degvielas pareizo daudzumu. Tādējādi, EVB izmaina izpildu piedziņas uzbudinājuma strāvu līdz tam laikam, kamēr nesakritīs izejošie dati un īsteni lielumi pieņemtajam zobstieņa stāvoklim.
Elektroniska dīzeļa darbības pārvalde (EVB) priekš sadales tipa TNVD: 1 - degvielas piepumpējošais sūknis; 2 - elektromagnēta varstulis; 3 - sinhronizācijas ierīce; 4 - pārvaldes ieliktnis; 5 - griezošais izpildu mehānisms ar mērītāju devēju; 6 - EVB. ienakošie/izejošie lielumi: a - ātrgaitas režīms; b - injicēšanas sākums; c - temperatūra; d - pūtes spiediens; e - gāzes pedāļa stāvoklis; f - degviels atgriešana; g - pie smidzinātāja.
Elektroniski-vadāma sinhronizācijas ierīce
Ilgstošu injicēšanas (degvielas injicēšanas sākums) var tāpat regulēt īstenu un iepriekš uzdodamu izejošu lielumu salīdzinājuma ceļā. Pie tam signāls no izpildu pārveidotāja, ar kura palīdzību ir kontrolējams punkts, pie kura atveras sprausla, ir salīdzināms ar ieprogrammēto iznākumu lielumu. Elektromagnēta vārstulis izmaina spiedienu, kas ir pieskaitāms pie plunžera, un ar viņa palīdzību sinhronizācijas ierīces regulēšanas uzstādīšanu. Signāls no mērītāju sprauslas pārveidotāja, norādošs uz injicēšanas sākumu, salīdzināms ar datiem, kas glabājas atmiņā. Taktu biežums, kas ir izmantojams elektromagnēta iedarbināšanai, ir aktualizējams, kamēr nesakritīs īstenie un izejošie lielumi. Elektroniskās pārvaldes priekšrocības ar apgriezto saikni: degvielas padeves ciklu precizētā regulēšana; dzinēja kloķvārpstas griešanas biežuma precizētā regulēšana; degvielas injicēšanas apsteidzes precīzāks leņķis. Ierīce tāpat var kontrolēt atstrādājušo gāžu recirkulāciju, kontrolēt pūtes spiedienu, pārvaldīt sakaršanas sveces un nodrošināt saikni ar citām elektriskām borta sistēmām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1330790
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dīzeļdzinēju iesmidzes sistēmas veidi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/784666

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties