Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:927725
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Ārējā vide (makrovide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makrovidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Ārējo vidi veido seši galvenie faktori: ekonomiskie, sociālie, tehnoloģiskie, politiskie, tiesiskie, institucionālie un informatīvie.
Uzņēmumu Camping Resort Bon Repos, var ietekmēt tādi ekonomiskie faktori, kā inflācija. Piemēram, ja produkti, izejvielas kas tiek izmantotas restorāna ēdienu pagatavošanā, jeb ražošanā paliktu dārgākas, līdz ar to produktu cena arī būtu jāceļ. Cits faktors ir iedzīvotāju pirktspēja, ja tā būs zema kempingā būs mazāk viesu, klientu, līdz ar to mazāks apgrozījums. Uzņēmumu ietekmējošie citi ekonomiskie faktori ir bezdarbs, dzīves līmenis, kā arī vispārējā valsts ekonomikas augšupeja vai lejupslīde.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties