Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:496557
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pamatinformācija par prakses vietu   
2.  Skolas un klases audzināšanas darba dokumentācijas analīze   
3.  Skolēna pedagoģiski psiholoģiskais pētījums   
4.  Klases pedagoģiski psiholoģiskais pētījums   
5.  Audzinošo momentu analīze novēroto vai vadīto mācību stundu ievaddaļā   
6.  Audzināšanas pasākumu novērošana un analīze   
7.  Novērotās klases (audzināšanas) stundas   
8.  Novadītais ārpusstundu pasākums vai klases (audzināšanas) stunda   
9.  Prakses dienasgrāmata   
Darba fragmentsAizvērt

3. uzdevums
SKOLĒNA PEDAGOĢISKI PSIHOLOĢISKAIS PĒTĪJUMS
Pētījumam izvēlējos zēni Timuru. (Ievērojot konfidencialitāti skolēna vārds ir mainīts)

Izvēlējos uzdevumu:
Novērojot bērna uzvedību, censties motivēt viņu audzināšanai un audzināšanas laikā iegūt viņa uzticību.

Prakses laikā es novēroju .... vidusskolas 3b klasi. Jau no prakses pašā sākuma es pievērsu uzmanību vienam zēnam un nolēmu novērot viņa uzvedību visas prakses laikā. Timurs (zēna vārds ir mainīts) mācās ..... vidusskolā no 1.klases. Izvēlējos tieši šo skolēnu, jo tieši viņš bija visaktīvākais, ļoti kustīgs un emociju pilns. Manuprāt, šis pētījums varētu atklāt kādas šī bērna slēptās puses un palīdzēt man rast atbildes uz uzdevumu jautājumiem.
Manu uzmanību šis zēns pievērsa ar savu pozitivitāti un ļoti labu attieksmi pret visiem skolēniem un klases biedriem. Timurs ir ļoti gudrs zēns ar lielo iekšējo potenciālu. Zēns ir ļoti tolerants, bet dažreiz kad viņš ļoti grīb atbīldēt iznāk kā viņš nevār nosēdēt uz vietas un iznāk kā nevar savaldīt ar savām emocijām.
Timurs ir 9 gadus vecs zēns. Viņš ir ļot saprātīgs un viņa fiziska un psihiska attīstība pilnīgi atbilst viņa vecumam. Kā visiem zēniem viņa vecuma posmām, Timuram patīk spēlēties ar klases biedriem un druzciņ muļķoties. Atklāju, ka patiesībā šīs zēns ir ļoti akurāts, pacietīgs un mērķtiecīgs.
Datus vācu novērojot Timuru un pierakstot novērojumus. Bet visproduktīvākais novērošanas veids bija zēna piedalīšanās diskusijās un grupu darbā.
Apkārt ir ļoti daudz visa kā kas ir nepieciešams bērna patstāvīgai aktīvai darbībai un labākai saprašanai. Tieši tāpēc audzināšanas stundās bija izvelētas tēma ar kurām bērni var satikties dzīvē un ko viņi redz apkārt. Klasē ir radīta labvēlīga vide, lai zēns varētu izpausties.
Sociālā vide zēnam ir ļoti labvēlīga. Timura vecāki ļoti stingri sēko zēna audzināšanas un mācību procesam. Skolēna māte ir labi izglītota sieviete ar augstāko medicīnisko grādi. Tēvam ir augstākā ekonomiska izglītība. Kad piedzima Timurs, māte kļuva par majsaimnieci, lai pilnīģi atdoties zēna audzināšanai. Tēvs strādā kā Individuālais Komersants savā X firmā. Ģimenē ir tikai viens dēls, tieši tāpēc visu savu mīlestību vecāķi atdot Timuram.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Audzināšanas prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/496557

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties