Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:805133
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  A/S DNB bankas vispārīgais raksturojums un darbības rādītāju analīze   
1.1.  A/S DNB bankas apraksts   
1.2.  Bankas stratēģija un finanšu rezultāti   
1.3.  Bankas darbinieku raksturojums   
2.  A/S DNB bankas Jūrmalas filiāles darba efektivitāte   
2.1.  Jūrmalas filiāles apraksts   
2.2.  Jūrmalas filiāles sniegto pakalpojumu kvalitāte   
2.2.1.  Problēmas ar maksātnespējīgajiem klientiem   
3.  A/S DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. DNB Banka tika dibināta 1989. gada 26. jūnijā kā Rīgas Komercbanka. 1991. gada 6. septembrī tā tika reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā kā akciju sabiedrība.
2. DNB Banka, jo tā ir viena no vadošajām universālajām bankām Latvijā. Pēc tās aktīviem un izsniegtajiem kredītiem DNB Banka ir ceturtā lielākā banka Latvijā. DNB ir lielākā finanšu grupa Norvēģijā.
3. Veicot novērošanas metodi autore secina, ka filiālei ir jāsamazina kļūdu skaits darbībās. Labojot pieļautās kļūdas, darbinieki nelietderīgi patērē laiku, ko varētu pielietot, veicot citas darbības. Laika trūkuma dēļ klientu apkalpošanas speciālistiem bieži pietrūkst laiks, lai zvanītu kredītnemaksātājiem, bet tā ir liela problēma gan bankai, gan kredītnemaksātājiem
4. Kopējais fizisko personu kredītspeciālista patērētais laiks sastāda 6.06 stundas. Darba dienas garums ir 8 stundas, savukārt, klientu apkalpošanai tiek veltītas 7 stundas. Tas nozīmē, ka fizisko personu kredītspeciālistiem vidēji paliek pāri 1stunda un 50 minūtesTiek secināts, ka speciālistiem ir laiks, lai veiktu citu pienākumus.
5. Kopējais juridisko personu kredītspeciālistu patērētais laiks sastāda 295 minūtes jeb 4.90 stundas. Tas nozīmē, ka šim speciālistam paliek pāri 2,10 stundas. Juridisko personu seciālistam atliek laiks arī veikt citus darbus kā piemēram zvanīt kredītnemaksātājiem
Balstoties uz veikto pētījumu tika izdarīti sekojoši priekšlikumi:
1. Viens klientu apkalpošanas speciālists stādās tikai ar juridiskām personām, bet otrs tikai ar fiziskām, tādā veidā varētu daudz labāk un efektīvāk strādāt klientu apkalpošanas speciālisti, jo katrs būs profesionālis attiecīgajā tēmā, nevis darbinieks tiks pārslogots, jo jāzin ir viss un var kaut ko sajaukt, bet šādā veidā viss tiktu izdarīts daudz efektīvāk.
2. Ir būtiski noskaidrot nemaksāšanas iemeslus jau no paša sākuma, lai ātri nonāktu pie risinājuma. Jo kredītnemaksātāji bieži vien vilcinās un nenāk uz banku risināt savas problēmas saistībā ar paņemto kredītu. Tāpat arī juridsko personu speciālistam atliek laiks, lai zvanītu un piesaistītu bankai jaunus klientus.
3. Pieņemt darbā jaunu kasieri. Jaunās kasieries pienākumos varētu būt arī jaunu klientu kontu atvēršana un karšu izniegšana vai arī zvani kredīnemaksātājiem un piesaistīt jaunus klientus, lai klientu apkalpošanas speciālistes var veikt savu darbu efektīvāk un bez kļūdām.
4. Pieņemot jaunu filiāles vadītāju, darbiniekiem būtu daudz vieglāk koncentrēties saviem tiešajiem darba pienākumiem un pildīt tos kvalitatīvāk un efektīvāk.
5. Izvērtējot visus 3 risinājumus, autore secina, ka vislabākais un efektrīvākais risinājums būtu 1. Risinājums, jo klientu apkalpošanas darbs tiktu veikts efektīvāk, jo klientu apkalpošanas speciālisti netiktu noslogoti tik daudz un nepieļautu tad tik daudz kļūdas savās darbībās, kā arī bankai tas būtu visizdevīgākais, jo nebūtu papildus jāpieņem jauns darbinieks.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/805133

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties