Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:241251
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Kā redzams diagrammā, gandrīz puse aptaujāto respondentu (44%) uzskata, ka reklāmas visprecīzākais definējums ir: pasākums vai paziņojums, ar nolūku piesaistīt uzmanību, radīt interesi un popularizēt.
Turpretim, aptaujātie nozares eksperti uzskata, ka no piedāvātajiem jēdziena formulējumiem precīzākais ir - pasākums, kura mērķis ir pārliecināt lietot kādu produktu vai pakalpojumu.

4.jautājums. Kādi, Jūsuprāt, ir reklāmas galvenie uzdevumi?
Pēc aptaujāto respondentu domām reklāmas galvenie uzdevumi ir:
• popularizēt kādu produktu vai pakalpojumu;
• piesaistīt klientus;
• veicināt produkta/pakalpojuma noietu;
• informēt, ieinteresēt, popularizēt, izglītot specifiskos jautājumos;
• veicināt pārdošanu un atpazīstamību;
• informēt par produktu, parādīt, ka tāds produkts vispār eksistē, popularizēt produktu, ar reklāmas palīdzību produktam palielināt cenu, palielināt pieprasījumu pēc tā, piesaistīt cilvēku uzmanību, piesaistīt jaunus klientus;
• informēšana, popularizēšana, atgādināšana;
• pārliecināt klientu pirkt kādu konkrētu preci vai produktu, parādīt konkrētās preces vai produkta labākās īpašības.

Nozares speciālisti uzskata, ka reklāmas galvenie uzdevumi ir:
• produktam piesaistīt patērētāju;
• informēt, ieinteresēt, pārliecināt, radīt atpazīstamību.

5.jautājums Kādas, Jūsuprāt, ir reklāmas un sabiedrisko attiecību galvenās atšķirības?

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/241251

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties