Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:766682
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOMPĀNIJAS RAKSTUROJUMS    3
  KOMPĀNIJAS FINANŠU RĀDĪTĀJI    5
  ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA TURPMĀKAJIEM TRIJIEM-PIECIEM GADIEM    6
  IZMANTOJAMO AVOTU SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

Kā redzams pēc noteiktajiem mērķiem un iekšējās un ārējās vides analīzē iegūtajiem rezultātiem, uzņēmumam pašlaik ir piemērota intensīva (attīstības) stratēģija, kad uzņēmuma mērķis ir palielināt tirgus daļu pastāvošajā tirgū, izmantojot savas stiprās puses pret pastāvošajiem draudiem. To var panākt, piedāvājot jaunus produktus un pakalpojumus (piemēram, papildinot sortimentu ar jaunām detaļām (ekonomisko apstākļu dēļ detaļu apgrozījums salīdzinājumā ar jaunu preču apgrozījumu, ir pieaudzis – cilvēki izvēlas remontēt nevis pirkt jaunu), piedāvājot līdzīgas preces ar dažādām cenām, piedāvājot jaunus pakalpojumu veidus arī ziemas sezonā) jau esošajos tirgos, cenšoties palielināt atkārtoto pirkumu skaitu.
Lai arī, izmantojot dažādus stratēģiskās analīzes veidus, uzņēmumam nav konstatēta ilgtspējīga konkurētspējīgā priekšrocība, pašreizējos ekonomiskos apstākļos, ir svarīgi izmantot tās atšķirīgās prasmes, kas spētu dot labumu vismaz īstermiņā (laikā, kamēr beidzas ekonomiskā krīze). Šajā gadījumā runa ir par sortimentu kā konkurētspējīgo priekšrocību.
Ir regulāri jāuztur kontakti ar piegādātājiem par jaunumiem tirgū, arī pašam uzņēmumam ir jāseko līdzi tehnoloģiju un tirgus tendenču izmaiņā, kā rezultātā tirgū ienāk jaunas preces vai „veco” preču jaunās modifikācijas. Nedrīkst pieļaut piedāvātā sortimenta „novecošanu”, tas visu laiku ir jāatjauno. Svarīga nozīme ir pašreizējā personāla pieredzes izmantošanai un jaunas pieredzes uzkrāšanai.
Lai uzlabotu vairākus finanšu rādītājus, uzņēmumam „X” vēl straujāk ir jāsamazina krājumu apjoms, kas deflācijas ietekmē kļūst dārgāki un līdz ar to grūtāk realizējamāki. Lai arī uzņēmumam ir noslēgti ilgtermiņa sadarbības līgumi ar piegādātājiem, ir nepieciešams pārskatīt to nosacījumus, piemēram, samazināt piegādes apjomus un/vai mainīt piegādāto preču partiju saturu – t.i., uzņēmumam nepieciešams procentuāli vairāk pārdot DUS pakalpojumus un biodegvielu (to liek pašreizējā ekonomiskā situācija un pieprasījums). Ir jārunā par piegādātāju potenciālo spēju pārorientēties attiecīgi uzņēmuma „X” iespējām un vajadzībām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1336259
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Raksturot uzņēmuma "X" uzņēmējdarbību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/766682

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties