Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:522874
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Mārketinga un produkta raksturojums    7
1.1.  Produkta uzbūve    10
1.2.  Uzņēmuma esošo produktu analīzes metodes    12
2.  Uzņēmuma AS Valmieras piens vispārējs raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma kvalitātes politika    15
2.2.  Uzņēmuma konkurenti    16
3.  Tirgus un patērētāju segmentācijas noteikšana AS Valmieras piens esošajiem produktiem    18
3.1.  Uzņēmuma produkta sortiments    19
3.2.  AS Valmieras piens esošā produkta analīze    19
3.3.  Biezpiena produkta analīze trīs līmeņos    21
3.4.  Biezpiena produkta analīze pēc Bostonas matricas metodes    23
3.5.  Produkta virzība tirgū un tā analīze pēc realizācijas apjoma    26
3.6.  Produkta pašizmaksa    30
4.  Produkta attīstības iespējas    32
4.1.  Jauno produktu attīstība    33
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Izvērtējot Valmieras piens esošo produktu analīzi, autore atzīst, ka Valmieras pienam ir laba reputācija tirgū, liels preču sortiments, pieredzes bagāti darbinieki. Valmieras piens ir līdera pozīcija biezpiena grupas pozīcijā, jāatzīmē, ka ir vērojama biezpiena grupas izaugsmes tendences.
• Uzņēmumā ir izstrādāta uzņēmuma misija, vīzija un mērķi un stratēģiskie mērķi – uzņēmuma taktiskie mērķi un uzņēmuma operatīvie mērķi. Tā dod iespējas palielināt tirgus daļu pretējā gadījumā ieguvēji būs konkurenti. Jāatzīst, ka stratēģiskos mērķus uzņēmums nosaka tikai vienam gadam. Pēc autores domām strādēģiskos mērķus vajadzētu izstrādāt ilgākam laika periodam, lai uzņēmuma darbiniekiem būtu labāka izpratne.
• Uzņēmuma ražoto produktu veidi ir 113, bet konkurences apstākļi un patērētāju vēlmes rada nepieciešamību pēc jauniem produktiem, ko arī uzņēmums izstrādā( jaunie biezpiena deserti).
• Uzņēmumā katru gadu tiek izskatīta tirgus situācija katrai produktu grupai.
• Uzņēmums ir līderis biezpiena produktu tirgū.
• Uzņēmums ir izsrādājis produktu markas attīstības stratēģiju: - īpaša marka, katrai produktu kategorijai;
- sarkana – vājpiena produkcijai – 0,5 %;
- zaļa – pilnpiena produkcijai –2 %;
- zila – produkcijai ar paaugstinātu tauku saturu – 9 %.

Priekšlikumi:
• Pilnveidot tehnoloģiju izstrādi, lai kāpinātu ražošanas tempus un samazinātu produkta pašizmaksu. Jāsamazina izejvielu iegādes izmaksas, jāmeklē iespējas iegādāties lētākas izejvielas un izejmateriālus no plašā piedāvājuma klāsta ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām.
• Piesaistot ES fondu līdzekļus, jāsakārto uzņēmuma infrasruktūra.
• Jāturpina regulāri tirgus pētījumi, lai noskaidrotu savu vietu tirgū. Regulāri izpētīt situāciju par patērētāju vēlmēm un produktu iegādes ieradumiem.
• Aktīvi jāseko līdz konkurentu aktivitātēm, lai nezaudētu esošos un jaunos klientus. Nedrīkst aizmirst, ka bez reālajiem konkurentiem ir arī potencionālie konkurenti un tā kā tirgus, kurā darbojās uzņēmums, vēl joprojām attīstās, tad potencionālie konkurenti ļoti ātri var pārtapt par reālajiem un būt par reāliem draudiem uzņēmumā.
• Pārdošanas pārstrāvjiem darbā ar kientiem jāiegādājas plaukstdatori, tie paātrinātu pasūtījuma saņemšanu, atvieglotu noliktavas darbinieku darbu, samazinātu kļūdu skaitu izveidojot pavadzīmes.
• Jāiegādājās otrs fasēšanas automāts, lai palielinātu ražošanu.
• Jādomā kā varētu organizēt pasūtījumus, lai pasūtījumu varētu nodot līdz dienas beigām un no rīta piegādāt, tagad pasūtījums jānodod līdz plkst. 10.
• Pozicionēt „Valmieras piens” ražoto produkciju kā augstas kvalitātes, svaigu, drošu un veselīgam dzīvesveidam atbilstošu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1239068
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "Valmieras piens" esošo produktu attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/522874

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties