Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:114201
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

1.semināra uzdevums ir anketas izveide. Nepieciešams izpētīt kāda uzņēmuma mārketinga problēmu, aptaujāt atbilstošo mērķu grupu, kura saskaras ar šo situāciju un censties nonākt pie problēmas atrisināšanas vai tās novēršanas.
Konkrētajā gadījumā tiks izvērtēts Tirdzniecības centra „Spice” piedāvātais pakalpojuma klāsts. Desmit gadu laikā Tirdzniecības centrs „Spice” izaudzis no neliela, lokāla tirdzniecības centra līdz vienam no iecienītākajiem tirdzniecības centriem Rīgā. Vēl vairāk – tas ir kļuvis par kompleksu ar diviem centriem. Pašlaik tirdzniecības centrā „Spice” ir gandrīz 150 veikali, pakalpojumu sniedzēji un ēdināšanas vietas. Tirdzniecības centra „Spice” moto ir Pasaule ģimenei. Tādēļ, lai noskaidrotu, kādus pakalpojumus vēlas izmantot tirdzniecības centra apmeklētāji, nolēmu izpētīt apmeklētāju viedokli.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties