Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:949405
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
Darba fragmentsAizvērt

Situācijas analīze

Žurnāla Cosmopolitan mājaslapā ir teikts, ka: „Pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados pasaulē sieviešu žurnālu netrūka, taču tie visi kā viens publicēja rakstiņus ar padomiem, kā rīkoties, ja zeķei noiris valdziņš, un ar kādiem viltīgiem paņēmieniem iztīrīt traipus no vīra izejamā krekla. Cosmo apgrieza šo vecmodīgo pasauli kājām gaisā, ievedot lasītājas jaunu sieviešu dzīves krāsainajos noslēpumos, sākot no skaistumkopšanas un izdevumu plānošanas, beidzot ar informāciju par aktualitātēm kultūras jomā.” Tas nozīmē, ka šis bija pirmais šāda rakstura preses izdevums pasaulē, tomēr, kā jau minēts, tad ir pagājis apmēram pusgadsimts (!) un šādi izdevumi vairs nav retums, ne visas pasaules, ne Latvijas tirgū. Tāpēc nepieciešams skaidri izpētīt tieši šī žurnāla mērķauditoriju un tirgus situāciju Latvijā, lai tas turpmāk šeit ne tikai saglabātu savas pozīcijas, bet arī vairotu gan lasītāju, gan abonentu skaitu.
Žurnāla Cosmopolitan tirāža mēnesī sastāda 31 000 eksemplāru un, kā apgalvo šī preses izdevuma redakcija, tad lasītāju skaits pēdējo sešu mēnešu laikā ir bijis 131000. Visai iespaidīgi skaitļi, tomēr, ja salīdzina ar citiem sieviešu žurnāliem, tad var spriest, ka tas varētu arī nebūtu pietiekami, turklāt netiek minēts abonentu skaits. Piemēri:
1. žurnāls Santa: tirāža – 36000, abonentu skaits – 11421 (novembris 2006), kopējais lasītāju skaits – 279000 (TNS, BMF, vasara 2005);
2. žurnāls Ieva: tirāža – 73000, abonentu skaits – 26112 (novembris 2006), kopējais lasītāju skaits – 521000 (TNS, BMF, vasara 2005);
3. šobrīd nav pieejami dati par citiem sieviešu žurnāliem Latvijā, piemēram, Una un Marta, tāpēc nevar droši noteikt to ieņemto tirgus daļu, tomēr ir skaidrs, ka arī šie žurnāli ir tiešie Cosmopolitan konkurenti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1132179
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Žurnāla "Cosmopolitan" produkta virzīšanas plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/949405

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties