Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:702196
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ar uzņēmuma mērķgrupām ir svarīgākā panākumu atslēga, protams, iemesls tam ir skaidrs, veiksmīga komunikācija palīdz sasniegt mērķus. D. Herbsts sabiedrisko attiecību mērķgrupas definē kā: „Personas un grupas, kurām ir liela nozīme uzņēmuma mērķu sasniegšanā.”1 Taču saskaņā ar ASV teorētiķiem mērķauditorija ir “segmentācijas rezultātā identificēta patērētāju grupa, kura ir vispiemērotākā izvērtējot virkni kritērijus – apjomu, attīstības iespējas, ienesīgumu, konkurenci, un atbilst organizācijas mērķiem un resursiem”, pēc manām domām, vadoties tikai no vairāku teorētiķu viedokļa ir iespējams izveidot perfekto defenīciju mērķgrupai, iekļaujt sevī visus svarīgos instrumentus. Visas šīs definīcijas ir par to, ka mērķauditorija ir personu loks vai grupa, kurām, ir līdzīgas intereses un vajadzības, finansiālais stāvoklis vai ienesīgums, un, vissvarīgākais, ka šis personu loks ir izrādījis jebkādu interesi par konkrētu produktu vai pakalpojumu. Tātad šis personu loks ir tas, ar kuru var veidoties visefektīvākā mijiedarbība. Sīkāk sadalot, šeit ietilpst tādas grupas kā: uzņēmuma darbinieki un vadība, klienti, akcionāri, darījuma partneri, žurnālisti, iedzīvotāji un citi.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ziņojumu izstrāde katrai mērķa auditorijai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/702196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties