Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:992805
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Preses relīze ir vienkāršs dokuments ar mērķīt izplatīt ar nodomu sagatavotu informāciju par uzņēmumu, tā darbību, produktiem vai citām saistītām jomām.
Relīzes galvenā būtība ir viegli izlasāma, pārskatāma un saprotama informācija par uzņēmumu, kas domāta kā informatīvs materiāls medijiem.
Relīzes struktūra:
virsraksts – relīzes virsraksts ir īss un precīzs relīzes būtības atspoguļojums; gatavojot relīzi vienmēr būtiski ir atcerēties, ka žurnālisti izvēlas, vai lasīt relīzi, tieši pēc tās virsraksta, bet ja tas būs nesaistošs, pastāv liela iespējamība, ka relīze netiks izlasīta vispār;
īpaši svarīgos gadījumos uz relīzes norāda laiku, līdz kuram to nepieciešams publicēt, vai gluži pretēji – embargo līdz noteiktam laikam…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Informatīvo materiālu izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/992805

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties