Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,40 (14%)
Cena ar atlaidi*:
8,59
Pirkt
Identifikators:543932
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena sekmīga uzņēmuma darbības pamatā ir trīs komponenti – tehniskās vai amata prasmes, finanšu lietu pārzināšana un māka pārdot.
Dominējošais spēks ir iekārdinātāji un ceļš līdz pašreizējai virskundzībai.
Tirgvedība, zīmolvedība un visas tām līdzīgās parādības ir tā pati iekārdināšana, pievilināšana un mēģinājumi manipulēt, piedabūjot auditoriju pirkt noteiktus produktus un pakalpojumus.
Par līderi nevar kļūt, ja nav spēcīga zīmola.
Uzņēmums, kurā dominē tirgvedības vai zīmola ievirze, savā izdzīvošanā ir atkarīgs no patērētāju piekrišanas. Patērētājiem ir milzu vara! Patērētājiem jābūt pietiekoši motivētiem un ar pietiekamu priekšstatu, lai darītu uzņēmumam zināmu, kas tam būtu jāpiedāvā un kā jārīkojas.
Zīmoli sniedz izvēles ilūziju, tādejādi veicinot jau tā trūcīgo un arvien sarūkošo resursu tālāku izšķērdēšanu un vēl nežēlīgāku izmantošanu. Pie tam zīmoli piedāvā iespēju tikai tiek ,kuriem ir nauda attiecīgs izglītības un informētības līmenis, lai pieņemtu lēmumu pirkt to preci.
Tagad zīmolvedībai ir liela un arvien pieaugoša nozīme politikā, nācijas dzīvē, sportā, kultūrā un brīvprātīgajās nodarbēs. Šodien var novērot kādu interesantu zīmolvedības iezīmi: tā šķiet neapturama ikvienā jomā, kur tā parādās. Zīmoli ir kļuvuši par sociālu fenomenu ar ārkārtīgu varu un ietekmi.
Mūsdienu zīmoledība lielā mērā skar iesaisti un piesaisti, personiskās un individuālās piederības ārupvērstu un vizuālu demonstrāciju. Zīmolvedība ļauj mums sevi definēt lakoniskā kodā, kas apkārtējai pasaulei ir vienā mirklī uztverams.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Volijs Olins "Par zīmolu"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/543932

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties