Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:361168
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tiešais mārketings laika gaitā attīstījies pateicoties sociālajiem un tehnoloģiskajiem faktoriem. Tehniski tas ir izdevīgi, jo tiek piedāvātas apmaksātas atbildes vēstules, bezmaksas tālruņa numuri, savukārt, no sociālā viedokļa skatoties, cilvēki ir tik aizņemti, ka savu brīvo laiku daudz labprātāk pavada atpūšoties, nevis staigājot pa veikaliem, kas ir ļaužu pilni, un meklējot kādu preci. Šī iemesla dēļ cilvēki iepērkas neklātienē, arī caur Internetu.
Tiešais mārketings iekļauj precīzu mērķauditorijas segmentēšanu, kas notiek izmantojot datu bāzes.
Tiešais mārketings ir darījums starp pircēju un pārdevēju, kas
· var paredzēt lietotāja atbildes mehānismu uz izteikto piedāvājumu un tādēļ ir iespējams jau iepriekš sagatavot atbildes variantu. Atbildes reakcija atkarīga no tā, cik precīzi piemeklēta būs datu bāze un izveidots piedāvājums - konkrētai mērķa auditorijai atbilstošs piedāvājums.
· var paredzēt atbildes reakciju un līdz ar to ļauj aprēķināt izmaksas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1217014
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties