Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:111278
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pieņemot lēmumu par noieta virzīšanas kompleksa plānošanu konkrētam tirgum, jāņem vērā arī faktori, kas ietekmē šī kompleksa saturu un struktūru. Nozīmīgākie faktori ir šādi:
1. mērķtirgus tipi;
2. produkta raksturojums;
3. produkta dzīves cikls;
4. pirkšanas lēmuma pieņemšanas process;
5. sadales kanālu vadīšanas stratēģija.
Patēriņa mērķtirgum nepieciešamas dažādas metodes noieta virzīšanai tirgum, bet atkarībā no mēŗķtirgus tipiem vienai un tai pašai noieta virzīšanas metodei tirgū ir konkrētas lietošanas īpatnības.
Produkta raksturojumi arī ietekmē lēmuma pieņemšanu par preču virzīšanai tirgū. Jo sarežģītāks ir produkts un jo komplicētāka ir pircēju rīcība tirgū, jo lielāka uzmanība jāpievērš personīgajai apkalpošanai.
Produkta dzīves cikla izvēli būtiski ietekmē metodes preču virzīšanai tirgū.
Ieviešanas posmā plaši jāinformē potenciālie pircēji par jauno produktu, tā priekšrocībām, tādēļ visefektīvākā metode ir reklāma un zināmā mērā arī sabiedriskā informācija.
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process arī ietekmē noieta stimulēšanas metožu izvēli preču virzīšanai tirgū, lai gan šīs metodes ir atšķirīgas, kad pircējs atrodas pirmspirkšanas, pirkšanas vai pēc pirkšanas posmā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,61 €
Materiālu komplekts Nr. 1334948
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111278

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties