Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:819342
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 1996.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Piemērs: „Garnier” spēle, kurai par pamatu ņemta tradicionālā spēle „čūska”, tikai šajā spēlē „čūskai” jāķer ir dažādi „Garnier” produkti. Akcijas laikā labākajam nedēļas spēlētājam balva – „Garnier” komplekts [3].
Apsveikumi. Tie var būt visdažādākie. Bezmaksas kartiņas gan fiziskā, gan elektroniskā veidolā. Ja tās ir elektroniskā veidolā, tad jādod iespēja patērētājiem tās vienkārši un viegli nolādēt. Apsveikums var būt arī izteikts orģinālā un unikālā apsveikuma pantiņā uz kādiem noteiktiem svētkiem, piemēram, ziemassvētkiem vai jāņiem.
Bildes. Šo bilžu saturam jārada interese,vēlēšanos parādīt draugiem. Bildes var tikt izplatītas gan e – pastos, gan dažādos sarunu „blogos” ar saiti uz norādīto interneta vietni, kur šī bilde ir apskatāma.
Buzz mārketings. Buzz tulkojumā no angļu.val. nozīmē sanēšana, zumēšana, baumas. Buzz mārketings nebūt nav jauns rīks, ko izmantot komunikācijā ar patērētāju, taču idejas, kā tieši radīt runas par un ap zīmoliem, rodas arvien jaunas. Šo mārketinga veidu pazīst arī ar nosaukumu word-of-mouth (mutvārdu) mārketings, baumu/ zumēšanas mārketings. Galvenais – dot iespēju patērētājam būt par cilvēku sabiedrībā, kas veido viedokļus. Taču nepietiek tikai ar to, ka ir vēlēšanās radīt šo zumēšanu, jo buzz mārketingu veido: interesants, inovatīvs produkts un lipīga, viegli izplatāma ideja, un idejas integrācija kopējā kampaņā [6].
Netradicionāli paņēmieni. Vīrusu mārketinga paveids ārpus elektroniskās vides. Šādu paņēmienu izgudrošanai ir vajadzīga liela izdoma. 2008. gadā lielu ažiotāžu izraisīja www.coolidea.ru, kas pa visu Maskavas centru, dažādās vietās izvietojusi veselu tūkstoti viena rubļa monētu, uz kurām uzlīmētas uzlīmes ar portāla adresi un tekstu „Laimīgais rublis”. Šādas reklāmas pamatojums – rubli ar uzrakstu neizmetīs kā paskastē ieliktu reklāmas skrejlapu, drīzāk saglabās atmiņai [4].

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1313653
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vīrusu mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/819342

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties