Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,02 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,97
Pirkt
Identifikators:898023
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sastāvs tiek izformēts ar dīzeļlokomotīvi izvilkšanas ceļā ar viengrupas atsevišķiem grūdieniem. Ceļa pielīdzinātais slīpums Ipiel = 3,00/00. Vagonus atstumj ar to pašu lokomotīvi.

Risinājums:
Pēc formēšanas plāna A stacija formē iecirkņa vilcienus B stacijai un tiešos vilcienus E stacijai. Tāpēc visus vagonus, kas paredzēti nosūtīšanai līdz B un tālāk E stacijai (neieskaitot) jāiekļauj iecirkņa vilcienos, bet vagoni, kas paredzēti līdz E stacijai un tālāk tiešajos vilcienos.
A un B -koeficenti, kas ir atkarīgi no šķirošanas veida, ceļa slīpuma un manevru lokomotīves tipa A=0,41 un b=0,32. no [1] 4. tabulas;
g- šķirojamā sastāva atkabju skaits, ko nosaka pēc natūrlapas.
Noteikt laika normu viengrupas vilcienu (gala stacija–A) formēšanas nobeigumam izmantojot sekojošus datus;
Vagoni tiek uzkrāti vienā šķirošanas ceļā, tos formē viena lokomotīve. Vagonu skaits formējamā vilcienā mf-45, bet atkabināšanu vidējais skaits P0 uzkrātā sastāvā, kurš ir nepieciešams vagonu izvietošanai saskaņā ar TEN prasībām P0 =0,5. “Logu” likvidēšanai šķirošanas parkā tiek izmantota uzkalna lokomotīve. Vagoni tiek pavilkti no izvilkšanas ceļa puses.
A stacija formē nepāru virzienā divgupu vilcienus F stacijai no vagoniem F stacijai (pamatgrupa) un no vagoniem E stacijai un tālāk, f izņemot (piekabināma grupa) Vagonu uzkrāšanai A stacijas šķirošanas parkā katrai grupai ir pa vienam atsevišķam ceļam, salikšanas ceļš ir tāds, kurā atrodas pamatgrupa. Noteikt laika normu divgrupu vilciena formēšanas nobeigumam, ja mf=55 vagoni:
pamatgrupas vidējais sastāvs (galvas) m1f=35 vagoni;
piekabināmās grupas vidējais sastāvs (astes) m2f =20 vagoni;
bet atkabināšanu vidējais skaits P0 uzkrātā sastāvā, kurš ir nepieciešams vagonu izvietošanai saskaņā ar TEN prasībām P10 =0,8. vagonu pamatgrupai un P20=0,6.
A stacijā darbojas viena manevru lokomotīve izvilkšanas ceļa, kurš pievienots parka pārmiju kopsavilkumam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1139479
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vilcienu kustības organizācijas pamati”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/898023

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties