Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:437092
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Floridas universitātes publicētajā rakstā „Vadlīnijas izmērojamu sabiedrisko attiecību mērķu uzstādīšanai” tika minēti veidi kā sabiedrisko attiecību speciālistam uzstādīt izmērojamus mērķus, kas palīdzētu sasniegt organizācijas izvirzītos mērķus.
Izmērojami mērķi sabiedriskajās attiecībās veic divas darbības:
1.tās sekmē un atbalsta biznesa uzdevumus. Sabiedrisko attiecību darbības sniedz atbalstu biznesam vai arī demonstrē tā ieguvumus un sasniegumus;
2.tie dod iespējas sabiedrisko attiecību praktiķiem parādīt to, ko tie ir sasnieguši, tādejādi demonstrējot savu atbildību.
Sabiedrisko attiecību mērķi ir cieši saistīti ar biznesa un organizatoriskajiem mērķiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadlīnijas izmērāmu sabiedrisko attiecību mērķu uzstādīšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/437092

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties