Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,18 (18%)
Cena ar atlaidi*:
0,81
Pirkt
Identifikators:268312
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Sabiedrisko attiecību koncepcija un definēšana.
Laika gaitā sabiedrisko attiecību jēdziens ir mainījies, ļoti daudz reizes. No sākuma tas tika minēts kā pamudināt sabiedrību uz labu gribu un izpratni, bet pašreiz tas ir šāds Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija – savstarpējo sakaru nodibināšanai un uzturēšanai starp organizāciju un sabiedrību, no kuras ir atkarīgas veiksmes un neveiksmes. Definīcijas mērķis – izprast apkārtējo pasauli, pierādīt kādu atsevišķu viedokli, saistībā ar koncepcijām.
2. Sabiedriskās attiecības un tirgvedība, divi dažādi jēdzieni.
Tirgvedības galvenā funkcija ir transakcija – divas puses apmainās ar vērtībām. Tās galvenais uzdevums ir izveidot un uzturēt organizācijas produktu vai pakalpojumu tirgu. SA un tirgvedība atšķiras ar vadīšanas funkcijām, tomēr komplementāriem mērķiem. Tirgvedība- vadības līnijas funkcija, SA – vadības štāba funkcija. Ignorējot vienu no šīm funkcijām, jūs riskējat ar to, ka arī otrā funkcija būs neefektīva.
3. Publicitāte.
Publicitāte ir kāda ārējā avota sniegta informācija, ko masu saziņas līdzekļi izmanto tāpēc, ka tā ir uzskatāma par jaunumu. Tā ir nekontrolējama ziņu publicēšana, jo par to nemaksā. SA attiecību sākumposmā publicitāte bija galvenā funkcija, tomēr SA ir daudz plašāks jēdziens par publicitāti.
4. Reklāma.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1142834
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skots M.Katlips "Sabiedriskās attiecības". Ievads mūsdienu sabiedrisko attiecību koncepcijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/268312

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties