Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:835788
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskie mērķi uzņēmuma ilgtermiņa konkurētspējīgo priekšrocību iedibināšanā dod akcionāriem ieguvumu ilgākā laika periodā nekā finansiālie mērķi uzņēmuma īstermiņa peļņas palielināšanā. Taču katram uzņēmumam ir vajadzīgi gan finansiāli, gan stratēģiski mērķi īstermiņa un ilgtermiņa darbības plānošanā.
Kopš uzņēmējdarbības sākumiem lielākā daļa uzņēmumu koncentrējās uz vienu visiem saprotamu mērķi - gūt peļņu. Šodien turpretī lielākā daļa uzņēmumu vairs neuzskata peļņu par visaugstāko mērķi. Absolūtās jeb nepārkāpjamās finansiālās prioritātes praktiski vairs nepastāv. Gluži otrādi, prioritātes arvien vairāk tiek pakārtotas ārējās vides dažādajām izmaiņām.
Mērķu izvirzīšanas process parasti sākas no augstākā līmeņa vadības un tiek virzīts uz zemākajiem līmeņiem:
• pirmkārt, vajag izvirzīt stratēģiskos un finansiālos mērķus visai organizācijai;
• otrkārt, jānosaka mērķi katrai organizācijas struktūrvienībai, ražošanas nodaļai un stratēģiskajai biznesa vienībai;
• treškārt, katrs darbinieks var izvirzīt savus personiskos mērķus, kas dod ieguldījumu struktūrvienību augstākajos mērķos.
Tikai tad, kad katrs vadītājs, no augstākā līmeņa vadītāja līdz viszemākajam vadītājam, kļūst atbildīgs par kādas specifiskas mērķī ietvertās darbības izpildi, var uzskatīt mērķu izvirzīšanu par sekmīgi paveiktu.3

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1307534
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/835788

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties