Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:379477
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga budžets:
Mārketinga budžets tāpat kā uzņēmuma attīstības mārketinga plāns pamatā ir veidots uz pieciem gadiem. Šajā laikā posmā mārketinga budžetā ir iekļautas visas izmaksas, kuras radīsies uzņēmumam veicot savu darbību: gan mārketinga komunikāciju kompleksa izmaksas, gan jauno produktu ieviešana un esošo uzlabošana, pie kura uzņēmums pieskaitīja arī darbības tehnisko nodrožinājumu, jo ir uzskatīts, ka iekārtas veicina produkta virzīšanas posmus un ir ļoti svarīgas tā uzlabošanai un attīstībai. Šīs izmaksas ir daudz lielākas nekā, piemēram, darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālie maksājumiu un amortizācija kopumā, un sastāda apmēram 60 – 83% no kopēja budžeta. Sākuma posmā izmaksu procentuālais īpatsvārs ir daudz lielāks, jo ir nepieciešamība tulitēji nodrošināt uzņēmumu ar mārketinga komunikāciju kompleksiem un arī to tehnisko nodrošinājumu, kas būtu iespējama uzņēmuma racionālā un sakartotā darbība. Darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālie maksājumi un amortizācija, vairāk piedēr pie uzņēmuma sekundāra tipa izmaksām, un to īpatsvars no kopēja budžeta sasniedz tikai 14 – 35%. Sākumā izmaksu īpatsvars ir mazāks, jo lielāko izmaksu daļu sastāda mārketinga komunikāciju kompleksa izmaksas, gan jauno produktu ieviešana un esošo uzlabošana. Nostabilizējoties uzņēmuma darbībai darbinieku izmaksas, telpu īre, komunālo maksājumu un amortizācijas izmaksu īpatsvars palielinās.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1331304
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "X" degvielas uzpildes stacijas attīstības mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/379477

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties