Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:749368
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai. Tāpēc arī misijas formulēšana ir stratēģiskās vadīšanas procesa pirmais uzdevums. Misija ir organizācijas vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums. Pateicoties misijas formulēšanai, organizācija var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Uzņēmuma īpašnieki parasti uzskata, ka viņu darbība gūs patērētāju atzinību un atbalstu. Kad uzņēmuma vadītāju uzskati un plāni tiek apvienoti dokumentā, veidojas pamats biznesa misijas formulējumam. Lielākoties organizācijas misija tiek formulēta abstrakti un vispārīgi. Misijas formulējumam jārada priekšstats, ka organizācijai ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, attīstības virziens, tā sekmīgi darbojas un ir vērts to atbalstīt, tai uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuziasmu un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Taču, jāpiemin, ka uzņēmuma svarīga ir ne tikai pati misija, bet arī tās noteikšanas un formulēšanas process. Kopīgi apspriesta un kompromisa veidā pieņemta misija parāda uzņēmuma reālo nostāju svarīgākajos jautājumos, nostiprina uzņēmumu un padara to stabilāku kritiskajās situācijās, kā arī dod atbildes neskaidrību gadījumā1.
Vispārīgā formā sastādīts misijas formulējums ietver četrus galvenos aspektus:
• organizācijas darbības definīcija;
• organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija;
• organizācijas filozofijas un vērtību definīcija;
• organizācijas devums tās ieinteresētajām pusēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/749368

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties