Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:258486
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

19. Stratēģiskās plānošanas atsevišķie posmi.
Stratēģiskā plānošana ir dzīvotspējīgu savienojumu starp organizācijas ilgtermiņa mērķiem, resursiem un vides apstākļiem veidošana ar noteiktām metodēm. St.pl. ir orientēta uz nākotni. St.pl.galv.posmi : 1) Org-jas misijas definēšana ; 2)Org-jas mērķu noteikšana ; 3) Ārējās vides analīze jāveic pēc divu faktoru analīzes: - ārējās izdevības,- ārējie draudi. ; 4) Org-jas iekšējo stipro un vājo vietu noteikšana jāveic pēc divu faktoru grupām: - iekšējais spēks, - iekšējais vājums. Analīze balstās uz sekojošiem datiem org.cilvēku resursi, materiālu res., finansu res., informācijas res., pozīcija tirgū ; 5) Stratēģisko alternatīvu izpēte un analīze veic ar SVID matricu. Analīze sadalīta 2 daļās. Vispirms tiek analizēta uzņ. Iekš.vide, tad seko ārējo apstākļu vērtējums.; 6) Stratēģijas izvēle. Ir 4 stratēgijas veidi: - intensīvā str. (org.mērķu sasniegšana ar jaunu tirgu un preču palīdzību, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu) ; - integrēta str(balstīta uz piegāzu un sadales kanālu stabilizāciju, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu) ; - diversificēta str. (org. mērķu sasniegšana ar jauniem tirgiem, precēm, tehnoloģiju, kas nav saistītas ar pastāvošo menedžmenta sist.) ; - samazināšanās str. (saistīta ar spēku un resursu pārgrupēšanu) ; 7) Stratēģijas plānošana- menedžerim jānodrošina stratēģijas efektīvā izpilde ; 8) Stratēģisko plānu īstenošanas kontrole – uzraudzība pār plānu izpildi un nepieciešamie plānu labojumi, lai piemērotos iekšējās un ārējās vides izmaiņām un sasniegtu org-jas mērķus. 9) Stratēģijas vērtējums – pēdējais posms. Stratēģijas plānu var novērtēt, salīdzinot to ar darbības rezultātiem.
20. Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības un to veidošana.
Konkurētspējīgs uzņēmums – ienesīgums ir lielāks nekā vidēji nozarē. Priekšrocības: efektivitāte; kvalitāte, jaunievedumi; pircēju vēlmes. Atšķirīgās prasmes: resursi, spējas. [vairāk nekā nezinu, jo nav man caunes gr. :D ]
21.Organizācijas biokrātiskais un uzvedības sakārtojuma modelis. Paskaidrot modeļu izmantošanas lietderīgumu.
Birokrātiskais modelis:
• formalizēti noteikumi un procedūras;
• stingra pilnvaru hierarhija;
• vertikālās komunikācijas;
• ierobežots komandu skaits;
• centralizēta lēmumu pieņemšana;
• šaura specializācija;
• dominē vertikālā struktūra.
(jāizmanto masveida ražošanā)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmējdarbības vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/258486

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties