Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:757471
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izdala:
brīvās jeb tirgus cenas;
fiksētās cenas;
regulējamās cenas.
Cenu politika – uzvedības filozofija vai darbības vispārīgie principi saskaņā ar kuriem firma nosaka savu tirgū piedāvāto preču un pakalpojumu cenas

Cenu politika – cenu līmeņa un tā iespējamo variantu noteikšana atkarībā no tiem mērķiem un uzdevumiem, kurus firma risina kā īstermiņa, tā arī ilgtermiņa periodā.
Pārdevējam ir svarīgi zināt ne tikai to, ka zema cena rosina preču pirkšanu vai augsta cena stimulē to ražošanu. Viņam ir jāzina arī tas, kādā mērā cenu izmaiņas ietekmē kopējos ieņēmumus no preču realizācijas. Tas, vai tie samazināsies vai palielināsies ir atkarīgs no pieprasījuma un piedāvājuma elastīguma.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1331265
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmējdarbības mārketings. Cena”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/757471

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties