Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:171885
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2011.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusions
1) Germany is destination for all seasons and every taste.
2) Germany is rated as one of the safest travel destinations worldwide.
3) It’s tourism industry develops very fast.
4) Germany is in the first position as a spender on international tourism in the world (2009).
5) Germany is the world’s second largest exporter.
6) Germany has the largest outbound tourist trade in the world.
7) Germany is also the third most visited country in Europe, with a total of 369.6 million overnights during 2010, tourists from the Netherlands.
8) Germany has a wide cultural diversity, that’s why it’s a good place for holidaying directly in this country, it has a lot to offer visitors.
9) Germany is a partners with USA, it imports from and exports to USA.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tourism in Germany”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/171885

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties